18 Temmuz 2017

Biz Sözlendik :)

Tarih 15 temmuz 2017' yi gösterdiği gece sevdiğimde sözlendik biz :) Günler öncesinden olan heyecanım o gece daha da arttı. acaba aileler tanışınca ne olacak ne konuşacaklar deyip korku içinde geceyi düşünürken aslında hiçte korktuğum kadar olmadığını görmüş oldum. 
Bizde evde herkes ayrı bir telaş içindeydi. Son dakikaya kadar çok fazla heyecanım olmasa da son dakika da heyecanım tavan yaptı. 
Sevdiğimle babalarımızın aynı meslekten olması aslında konuşulacak bir çok mevzunun olmasını sağladı. Benzer hayatlar ve benzer kaderler bir araya gelince sanırım konuşulacak çok şey oluyor. Bir hafta öncesinden başlayan temizlikler ve o gece sunulacak olan ikramlıkların planlamasını yapmak oldukça zor oldu. Ama neyseki atlattık. Evin içerisinde şimdi bişey olduğunda ben hemen ben sözlüyüm deyip geziyorum. Herkes görmemiş iyiki sözlenmiş diyor. Hatta ve hatta telefonumu açarken bile sözlüyüm ben diye açıyorum :)

Tüm özel günlerimin hazırlığını kendim yapmak istiyorum. Tek bir ayrıntıyı dahi atlamadan. damadın kahve fincanını daha bir ay öncesinde hazırladım. Bizim için espri olan Burası Teksas Değil Kız Evi yazısını da ekledim. Aslında eğlenceli bir çiftiz ama biz bir araya geldik mi mutlaka atraksiyon oluyor :)
Damadın kahvesinin içerisine günler öncesinde tuz atacağımı söylemiştim. Damat kendince limon ve karanfil ile hazırlık yapmıştı ama cebinde kaldı hazırlığı :) Farklı bir tat yaptım kahveye tarçın ve tuz koydum :) Sonuna kadar içti :) 
İsteme nasıl oldu babam nasıl verdi hiç haberim yok :) Meğer ben mutfakta kahvelerle uğraşırken istenip verilmişim haberim yok :) Neyse canım zaten gönlümüz razı geri kalan herşey örf ve adetten :)
Ailelerimiz çok iyi anlaştı sanki yıllardır iç içe gibiymişiz gibi oldu :) Yarim ve ben sözlendik :) Artık bir sonraki ayda da nişanımız olacak. Çok heyecanlı olacağından eminim. Çok farklı hisler. Bir çokda tecrübe edinmiş olduk. Bununla ilgili daha sonra bir çok şeyden bahsetmek istiyorum. En azından evlenecek olanlara yol göstermiş olurum :)

4 yorum:

Büşra Bayram dedi ki...

Valla okurken ben heycanlandım :) Allah tamamına erdirsin inşallahh. ömür boyu mutluluklarr

Nesin Blogu dedi ki...

tatlı heycan bunlar :)) mutluluklar dilerimm

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Hayırlı olsun Allah tamamına erdirsin :)

soslu badem dedi ki...

mutluluklar :)))))

Yorum Gönder