17 Haziran 2017

Maybelline Affinitone Kapatıcı Serüveni

Bu kapatıcının methine o kadar çok duymuştum ki dayanamayıp altı ay önce almıştım. Şimdi hazır elime geçmişken oturup bu kapatıcı ile ilgili gözlemlerimi paylaşayım dedim. 
Maybelline ürünlerini severim her biri de gerçekten kaliteli ve kullanışlı ürünler. Affinitone kapatıcı o şişirip yere göğe sığdıramadıkları kadar işime yaraması açıkçası. Zaten yarısına kadar kullanmışım.
Gratisin bir indiriminden aldığım bu kapatıcıyı kullanmaya başladığımda başka kapatıcıya ihtiyacım olmaz diye düşünmüştüm. Hem ambalaj hem de kullanımı fırça ile olması kolaylıktı. Fakat istediğim sonucu bir türlü vermedi.

Göz kapaklarımda ve göz altlarımda koyu halkalar olduğu için daha doğal bir görüntü elde etmek adına nemlendirici sonrası göz makyajını yaparken günlük makyajımda tercih ettim bu ürünü. Fakat gün içerisinde kapatıcının özellikle hafif terleme olduğunda göz altı kırışıklıklarını çizgi çizgi yapmış olduğunu gördüm. Kaldı ki göz altlarımda öyle aman aman bir kırışmada yok. Yaş itibari ile olacak olan minik kırıkşıklıklar var. Kapatıcıyı her kullandığımda olduğundan daha fazla kırışıklıkların çizgi şeklinde görünmesi beni sinir ediyordu. Bir de üstüne tekrar yaymaya çalışıldığında daha bir beter görüntü olmasına sebep oluyordu.

Daha sonra bu kapatıcıyı kullanmak için alın ve burun kısımlarıma kullandım. O zaman herhangi bir sorun olmuyor. Özellikle uyduruk bir kontör yapmak daha kolay oluyor.


Açık olayım ürünün o kadar methinden sonra göz altında ince kırışıklıklarda böyle bir durumla karşılaşınca attım kenara ürünü. Çok nadirde olsa kullanmaya çalışıyorum işte. Bir daha alır mıyım? hayır almam. hele bir bitsin ya da kullanım süresi geçsin atayım diye gözünün içine baktıklarım arasında.
Belkide ürün gerçekten çok iyidir benim cilt tipime uymamış olabilir. Çünkü cildim artık kuru bir cilt ne zaman neyin kullanışlı olacağını saptamak çok zor. Bu yüzden içinizde mutlaka deneyipte memnun kalanda vardır. sadece ben sevmedim bu ürünü. Pek anlaşamadık kendisiyle. Yeni aldığım kapatıcılar daha başarılı diyebilirim.


Bu içerikteki görseller ve yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

18 yorum:

Esra Bayındır dedi ki...

Boyle aciklama yapan ve gercek gorusunu yapan bloggerlara bayiliyorum. Bende cok okuyorum bu kapaticiyi alacaklar listemdeydi elimdekinin bitmesini bekliyordum cizdim ustunu suan 😃😃

Kırık Şemsiye dedi ki...

Açıkçası çok memnun kalamadım aslında hiç kalmadım çünkü o kadar methi gerçekten haketmiyor maalesef :(

idil dedi ki...

Bazen anlatıla anlatıla bitirilemeyen ürünleri kullanmaya başlayınca ben de hayal kırıklığı yaşıyabiliyorum. Açıklayıcı ve tarafsız 😊 Yorumların için teşekkürler

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Teşekkürler ürün görüşlerini bizlerle paylaştığın için canım. Alacak olanlar için aydınlatıcı ve dosdoğru bilgiler olmuş ☺️

mary dedi ki...

Çok övülen ve denemediğim için üzüldüğüm bir kapatıcı... Benim de göz altlarım çok kuru yorumundan sonra acaba çizgilerime dolar mı diye düşündüm canım. Harika yorumlamışsın :)

şapşik anne dedi ki...

Teşekkürler yorum.icun

Guzellik Kosem dedi ki...

kuru cilt hakkında haklısınız. bende de var daha açmadım bu kapatıcıyı. göz altlarına dolan kapatıcılardan nefret ederim ben de. yüzdeki kusurları kapatmak için kullanılabilir dediğiniz gibi.

Canan Oğuz dedi ki...

Hem yazıyı hem de yorumları okudum da sanırım bir tek ben memnunum bu kapatıcıdan :) hatta daha dün makyaj esnasında denediğimde, ürüne bakıp çok güzelsin beeee! demiştim. Ama işte ürünler her cilt tipine göre değişiklik gösterebiliyor maalesef.

şeyda nur Dincer dedi ki...

Gözüm işk gotografta hiç tutmamıstı zaten 😊Tesekkur ederız

Eylülannesi dedi ki...

Su an maybelline affinimat fondoten kullanıyorum ve cok memnunum. Ama kapatıcı hiç denemedim bu yorumdan sonra da denemem heralde. Göz altı kapatıcısı olarak garnierden vazgeçemiyorum. 😊 paylaşım için tşkler canim😊

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Benim için de fena değil dediğim bir üründü, aydınlatmasını daha çok sevdim...

Fatofotofan Tv dedi ki...

Bu marka iyi hoşta demekki her ürününde başarılı değil.

Kelebek Etkisi dedi ki...

Ya sevmeyeni cok ama ben sevmistim bunu:))

Gizem Gürler dedi ki...

Hiç sevmem çizgiye dolan kapatıcıyı :(

Lerzan Kara dedi ki...

yazın kullanabilirsin belki alın bölgesine

M.K. dedi ki...

Ben de kullanıp memnun kalamadım bu kapatıcıdan. Ama benim göz çevrem zaten sorunlu olduğundan hala memnun kaldığım bir kapatıcım olmadı.

www.makyajvemoda.com

Derya dedi ki...

Dürüstçe fikrini yazdigin için tesekkürler canim 😊

Bahar Elkovan dedi ki...

Ürün hakkında net olduğun için teşekkürler... Bir çok blogta her ürün için muhteşem yorumları okuyorum ve uzaklaşıyorum. Emeğine sağlık

Yorum Gönder