7 Haziran 2017

Kişiye Özel Yastıklar

Geçen haftalarda farklı hediye seçeneklerine bakarken denk geldiğim güzel bir siteden bahsetmek istiyorum. Ben kişisel hediyeleri çok severim. Daha özel olduğunu hissettiriyor bana. Kişiye özel hediyeler son yıllarda oldukça arttır. Kupa, puzzle, çerçeve, kalem ve yastıklar oldukça fazla çeşitte hediye düşünenelere sunulmuş.
Hediyemen.com adresinde gördüğüm yastıklardan yaptırmak istedim. Sevdiğimle bana özel olsun ve ileride de süs amacı ile kullanabilmek için. Yastıklar dikkatimi çekince hemen bir yastık  modelini seçip sipariş ettim.
İki gün sonra kapımda bir kargo :) Kargo paketini açtığımda özenle hazırlanmış bir hediye paketi. Yastığım için seçtiğim fotoğrafımız bizim için özel bir foto :) İlişkimizin başlama tarihi 24.10.2016 olduğu için bu tarihi yastığa yazdırmak daha bir anlamlı oldu benim için.

Yastık üzerine yapılmış olan fotoğrafın kalitesi gerçekten başarılı. Bunun yanı sıra çok kısa bir zamanda elime geçmesi ilerleyen dönemlerde siteden bol bol alışveriş yapmamı sağlayacak. Çünkü bizlerin en büyük sıkıntısı kargo şirketleri ve alışveriş sitelerinin kargo gönderiminden oluyor. Ben özellikle Hediyemen sitesine özenle hazırladıkları kargo için teşekkür ederim. Bunun yanı sıra bu kadar kaliteli olması ve fiyatının da uygun olması herkesin tercih edebileceği alışveriş sitelerinden biri olacaktır.
Yastığımı kullanmaya kıyamıyorum. Kirlenir toz olur diye şimdilik saklıyorum. Sevdiğimle aynı evin içerisinde yaşamaya başladığımızda en uygun yeri bularak kullanmaya başlarım sanırım :)
Bu arada yastığın kılıfı A kalitede. Hiç beklemediğim şekilde olan bu hizmetten herkesin yararlanmasını isterim. Gerçekten sitenin arkasında çalışan başarılı bir ekip var. İstediğiniz soruyu sorabilir ve anında cevap alabilirsiniz. 
Hediyemen alışveriş sitesine özenli gönderimleri için tekrar teşekkür ederim. Umarım bir sonraki hediye alışverişimde yine sizlerle çalışmış olurum :)


Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

23 yorum:

M.K. dedi ki...

Yastık çok güzelmiş güzel günlerde kullan :) Kişiye özel hediyelikleri ben de çok severim. Genellikle kalitesi kötü olur böyle şeylerin, güvenebileceğimiz bir site olması beni sevindirdi.

www.makyajvemoda.com

Esra Takım dedi ki...

Güle güle kullan inşallah yeni evinde 😊

Lerzan Kara dedi ki...

Cok güzel görüntü kalitesi süper

mary dedi ki...

Kişisel hediyeleri ben de çok seviyorum ve yastık çok kaliteli duruyor. :) Mutlulukla kullan :)

KırmızıRujdanÖneriler dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım

bahce perim dedi ki...

Güzel evinde mutlulukla kullanmanı dilerim.

Fatma Gökmen dedi ki...

Çok güzel olmuş ^^
Güle güle kullan canım :)

REEC FANTAGİRRO dedi ki...

Ne güzel bir hediye fikri

Kelebek Etkisi dedi ki...

Cok tatli olmus ama bende kizim la kendim için istiyorum:))

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Çok güzel güle güle kullan canım benim ❤️😘

Filiz Şahin dedi ki...

Esra çok güzel olmuş bu yastıklar. Mutlulukla kullanın!

soslu badem dedi ki...

çok güzel bir hediye önerisi ...

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Çok güzel olmuş mutlu günlerde kullan :)

şapşik anne dedi ki...

Guzel günlerde kullan,mutluluğunuz artsın hep azalmasın :)

idil dedi ki...

Ben de sıradan hediyeleri hiç sevmem.. özenle seçilmiş, zaman ayrılmış kişiye özel hediyelere bayılıyorum. Çok güzelmiş.. Mutlu, huzurlu günlerde güle güle kullan...

Mor Menekşe dedi ki...

Güzel günlerde kullan tatlım :)

Guzellik Kosem dedi ki...

çok güzelmiş baskısı gerçekten, güle güle kullanın sevgiler

Gizem Gürler dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım :)

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Takip etme butonunu bulamıyorum :((

Kırık Şemsiye dedi ki...

Merhaba sağ tarafta blogu takip et yazısına tıklayabilirsiniz :)

Kırık Şemsiye dedi ki...

teşekkürler hepinize :)

Nisan Yağmuru dedi ki...

Güle güle kullanın. Gerçekten güzel fikir hediye için ☺️

hilal bayar dedi ki...

Cok tatlı yastıklar her evde rahatşıkla kullanılabılecej kucuk detaylar ;)

Yorum Gönder