5 Haziran 2017

Kanaviçe Severler İçin Uygulama

Son zamanlarda yine bir telaş içindeyim. Böyle sanki hayatımda hiç bişey yetişmeyecekmiş gibi hissediyorum. Ama neyseki sorunsuz bir hayat yaşıyorum o yönden memnunum halimden :)
Bir kaç gündür kanaviçe işleri ile uğraşmak hoşuma gitti. Hazır şablonlar hepsi birbirine benziyor. Malum ikizler burcu olunca herşeyin farklısını arıyorsunuz. Buda bir sorun aslında çünkü orjinal şeyleri yapmak oldukça hoşuma gibi. Kendi fikirlerim kendi zevklerim olsun istiyorum.
İnternette şöyle bir araştırma yapayım dedim. Kanaviçe tablolar ve kolyeler çok hoşuma gidiyor. Birde evde yapılacak en keyifli işlerden biri gibi geldi. renkler ve tek tek işlenen kanaviçe örtüsü.
Sonra kendi kendime neden kendime özel görsellerin kanaviçe işlemesini yapmayayım diye düşünürken kanaviçe uygulamasına rastladım. Daha önce bir çok yerde uygulama hakkında bilgiler verilmiş.

Verilen linke gidildiğinde istenilen resim yüklemesi yapılarak bunu kanaviçe için şablon çıkartmak mümkün. Sanırım evimin duvarlarını kanaviçe tablolar ile dolduracağım. Özellikle evimin mutfağında kanaviçe tablolar kullanmak istiyorum.
Ben istediğim görsellerin kanaviçe ile işlemesini düşünürken sizlerinde bunu isteyeceğini düşündüm ve benim içinde istediğim an ulaşabileceğim bir post olsun istedim.
Linke tıklayarak kanaviçe yapmak istediğiniz görseli siteye yükleyip çıktısını rahatlıkla alabilirsiniz. Hep merak ederdim bu modelleri nasıl çıkartıyorlar diye neyseki çözümü bulmuş oldum :) Umarım sizin içinde faydalı olur. 2 link vereceğim ikisi de kanaviçe için program bakalım ben neler çıkartacağım :)




Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

24 yorum:

Filiz Şahin dedi ki...

Bir ara ne kadar çok severdim kanaviçe yapmayı. Bu ara sosyal medyadan zaman bulup elime alamıyorum. En rahatlatıcı hobilerimden bir tanesi aslında.

mary dedi ki...

Aklıma annemin önceden yaptığı kanaviçeler geldi, örnek de gayet güzelmiş :))

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Çok faydalı bir yazı olmuş, en kısa sürede bende deneyeceğim

Guzellik Kosem dedi ki...

Bir İkizler burcu olarak benim de dikkatimi çekti. Çok hoş hemen nakıyorum sitelere

bahce perim dedi ki...

Benim de aklıma öğrenciyken, bir ablanın yaptığı goblen tablolar geldi. Yağlıboya gibi oluyordu. Güle güle kullan.

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Kanviçe yapmayı hiç denemedim ikizler burcu olarak biraz sabırsızım ☺️ Orijinal objeleri ben de çok seviyorum burcumla alakalı olduğunu bilmiyordum . Bu hazır şablonlar çok iyi düşünülmüş çok hoş fikir. Teşekkürler Canım 😘

Esra Takım dedi ki...

Çok keyifli bir iştir kolay gelsin 😊

Canan Oğuz dedi ki...

Hiç yapmadım ama annemden az çok bilirim 😍

şapşik anne dedi ki...

Ben el işlerinde sabirsizim ya,başlayıp bitirdiğim ise çok nadir :)

REEC FANTAGİRRO dedi ki...

Aaaa çok severim ben ne güzellermiş

M.K. dedi ki...

Böyle el işi şeyleri hep severim ama yapmak için elime alıp da oturamıyorum vakitsizlikten.

www.makyajvemoda.com

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Ben de bu aralar hobi yapma peşindeyim, insanı rahatlatıyor. Bakalım neye karar vereceğim :)

Jayus Smile dedi ki...

Gerçekten yaratıcı insanlar var bu konuda :)

hilal bayar dedi ki...

Harika bir yazı herseyden once farklı ve keyif dolu ;)

Fatma Gökmen dedi ki...

Örnek model çok tatlı çok hoşuma gitti :)

Lerzan Kara dedi ki...

senin elinden her şey eminim ki çok güzel olacak tatlım

Nisan Yağmuru dedi ki...

Ben hiç denemedim kanaviçe yapmayı ama annem yapıyo hemen göstericem bunu ona ☺️

Kelebek Etkisi dedi ki...

Cok yararli bir yazi olmus:))

Yasemin Avun dedi ki...

Bayılırım kanaviçe işlemeye. Uzun zamandır yapmamıştım. Bu paylaşımı görünce yine içimde bir yapma hevesi oluştu :)

Aslolan Güzellik dedi ki...

Çok güzel bir yazı olmuş el becerim pek yoktur ama tatilde deniyim belki yapabilirim 😊

Halil GÖNÜL dedi ki...

Her zaman göze hoş görünürler, ellerinize sağlık. :)

soslu badem dedi ki...

bir zamanlar ne yapardım :) geçmişe götürdü beni bu paylaşım ...

Nesin Blogu dedi ki...

hiç beceremem böyle seyleri :))

Gizem Gürler dedi ki...

Çok tatlış bir örnek :)

Yorum Gönder