19 Haziran 2017

Kabızlık Sorununa Açlık Otu İle Çözüm

Mutlu bir haftaya başlayalım istiyorum. Bu aralar çok fazla yine yazı giremesem de aklımda bir çok yazı var buralara eklemek istediğim. Bu haftaya herkesin mutlaka yaşadığı kabızlık sorunu ile ilgili yazı yazarak başlamak istedim.
Kabızlık özellikle kadınlarda sıkça rastlanılan rahatsızlıklardan biri. Rahatsızlık diyorum çünkü artık çoğu kişide kronik bir yapıda oluyor. Kabızlık rahatsızlığı yaşayan kişiler 3-4 günde bir lavabo ihtiyacını gidiyor. Bu da karın bölgesinde şişliğe neden olabiliyor. Gaz sancıları da eklenince kişiyi gerçekten mutsuz ediyor.

Ben son 10 gündür kabızlık problemim için tesadüfen bulduğum açlık otu ile çare buldum. Bezelyenin kurutulmuş şekli gibi gözüken bu bitki gerçekten kabızlık sorununda işe yarıyor. Sıkça diyet yapan kişilerde kabızlık problemi daha fazla olabilir. Kronik bir rahatsızlık olduğu için hayatı boyunca bu durumdan muzdarip olan insanlar var. Metabolizmanın ağır işlemesinden kaynaklı olan bu durum ileriki dönemlerde çözüm bulunmadığında ciddi sorunlara sebep olabiliyor.
Günde 10-12 yaprak açlık otu ile demlenmiş bitki çayı tüketerek kabızlık sorununu ortadan kaldırabilirsiniz. Benim sıkça karşılaşmış olduğum bu sorun şimdilik bu otla beraber çözülmüş durumda. Her gün düzenli olarak büyük bir kupa içerisine açlık otu yapraklarından koyup üzerine su ilave ediyorum. Bu bitki çayının en güzel özelliğide çay bekledikçe etkili daha da artıyor ve soğuk olarak da içebiliyorsunuz.

Sinameki bitkisinden çok farklı olan bu bitki geçici değil tamamen düzenleyici olarak kullanılabiliyor. İnternetten yaptığım araştırmalarda kilo verilmesine de yardımcı oluyor. Ayrıca yağ hücrelerinin vücuttan atılmasını sağlayarak tekrar oluşmasına engel oluyor. Açlık otunu ramazan boyunca sahurda içiyorum. İftar sonrası çayımı demleyip bir köşede bekletiyorum.
Bu çayı içtikten sonraki gün dışarı çıkmaya pek gayretli olmayın çünkü hafif bir karın ağrısı yaparak kabızlığı ortadan kaldırıyor. Her zaman bitkisel tedaviyi ön planda tutmuşumdur. Kolay kolay ilaç içmeyen biri olarak bu şekilde bitki çaylarını kullanmak daha sağlıklı geliyor.

Açlık otunun hem kabızlığa iyi gelmesi hem de vücuttaki yağların parçalanmasını sağlaması gerçekten zayıflamak isteyenler için de alternatif olacaktır.
Çoğu yerde bitki ile ilgili bir çok yazı var. Ben kabızlık için tercih ediyor olsam da zayıflatmasına da hiç hayır demem hani.
Düzenli olarak tuvalete gitmeye başladım. Bu açlık otunu aktardan veya bitki çayları satan yerlerden temin edebilirsiniz. Çoğu aktarda var zaten. Kabızlık için açlık otu istiyorum dediğinizde elinde olmayan aktarlarda hemen getiriyor. Bunun yanı sıra gaz sorunu ve mide sorunu olanlar içinde iyi gelebilecek olan bitkilerden biri. Öncelikle kabızlık için kullanırsanız mutlaka faydasını göreceğinizden eminim.


Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

14 yorum:

mary dedi ki...

Çok faydalı bilgiler, notumu aldım. Emeğinize sağlık :)

şapşik anne dedi ki...

Ilk.bakışta böcek gibi geldi :))) ama deneyeceğim hem.kabızlık hem zayiflama icin :)

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Midemde şişkinlik yaşıyorum, deneyeceğim teşekkürler :*

bahce perim dedi ki...

Latince adı nedir? Bu otu kardeşim hiç kabızlık konusunda reçetesinde kullandığını görmedim.
Kısa dönemli kullanımları iyi gelebilir.
Kabızlık çok zor.. Kızımdan biliyorum..

Kırık Şemsiye dedi ki...

latince adını bilmiyorum tatlım ama ben çok memnun kaldım. sinameki türünden sanırım.

Filiz Şahin dedi ki...

Bu faydalı bilgi için teşekkürler.İhtiyacı olanlara duyuralım ;)

Fatofotofan Tv dedi ki...

Allah razı olsun denemek lazım bende kabızlığı zeytinyağda beklemiş incir tüketiyorum aç karnına oda iyi geliyor bana birde iki günde bir yeşil çay içiyorum oda metobolizmaya iyi geliyor .Bundanda alayım aktardan.

Nisan Yağmuru dedi ki...

Kabızlık sorunu benim çevremdede çok var ben yaşamıyorum ama. Not aldım bunuda teşekkürler ☺️

Makyaj ve Moda dedi ki...

Çok faydalı oldu bu yazı benim için teşekkür ederim :)

www.makyajvemoda.com

Gizem Gürler dedi ki...

Çok faydalı bir yazı olmuş, aktara uğrayıp mutlaka deneyeceğim :)

Canan Oğuz dedi ki...

Çok faydalı bir yazı olmuŞ. Bebekliğimden beri zaman zaman kabızlık problemi yaşarım

Guzellik Kosem dedi ki...

bol su içmezsen ben de kabızlıktan muzdarip oluyorum. bu bitkiyi bilmiyordum çok tesekkurler sevgiler

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Ben de her bitki çayını içemiyorum.Kafama ağrı giriyor.Bunu denemek gerek :)

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Bu bitkiyi ilk defa duydum. Notumu alıyorum canım teşekkürler 😘

Yorum Gönder