12 Haziran 2017

Bionike Defence Hydra5 Booster Deneyimi

Geçen hafta kullanmaya başladığım Bionike ürünlerinden Hydra5 Booster yoğun nemlendirici serumunu sabah akşam kullandığım için neredeyse yarıladım. Cildim hassas ve alerjik bir cilt olduğundan kullandığım ürünlerde her zaman seçici olmak zorunda kalıyorum. 
Bionike ürünlerini kullanmaya başladığımdan beri cildimde herhangi bir alerji belirtisi yaşamadım. sanırım bundan sonraki marka tercihim bu marka olacak. Yoğun nemlendirici ürünü olan Hydra5 serisi oldukça göze batacak ürünlerden biri. Özellikle hassas ciltlerin cilt hassasiyetini koruması her cilt tipinde kullanılabilecek biri ürün.

Serum şeklinde basmalı ambalajda olması kullanım kolaylığı sağlıyor. Ben temiz cildime sabah akşam uyguladım. Aslında en çok sevdiğim yanı nemlendirme olduğunda hafif yapısı beni çok mutlu etti. Kalıntı şeklinde ciltte durmuyor. Bunun yanı sıra cilt hemen emiyor. 
İçerik bakımından da oldukça zengin olan bu ürün özellikle hyaluronic asit içermesi serbest radikallere karşı cilde bariyer görevi görüyor. Ben diğer nemlendiricilerimi bir kenara bırakıp sadece bu ürünü kullanmaya başladım. Özelliğini daha iyi anlayabilmek adına bu kullanım beni memnun etti. Ekstra nemlendirici kullananlar içinde kullanılabilecek olan bu serum tek başına da kullanılabiliyor. Aşırı kuru ve hassas ciltlerde bir tek bu ürünü kullanmak istenen nemi vermeyebilir. Kullanım sonrasında yağlı his bırakmaması da harika bir özellik.

Cildin koruyucusu olarak tercih edilebilecek en güzel nemlendirici serumlardan biri. Yaz aylarında özellikle tercih edilebilir. Hem yağlı his bırakmaması hemde cilt tarafından çabucak emilmesi ciltte kadife bir doku yaratıyor.
Çok fazla çeşit ürün kullanamıyorum. Cildimin hassasiyeti oldukça fazla. Hemen kızarma ve kaşınma yapabiliyor. Fakat Bionike Defence Hdyra5 Booster Serum böyle bir şey yapmadı.
Benim için bulunmaz hint kumaşı niteliğinde oldu :) Yoğun bakım isteyenler için ekstra serum olarak tercih edilebilir. Ayrıca içeriğindeki amino asitler sayesinde cilt dokusu desteklenerek bakım sağlıyor.
Uzun süre kullanacağım bir ürün daha buldum sonunda. Diğer Bionike ürünlerimi de rahatlıkla kullanabileceğimi düşünüyorum. Cildin nem kazanması için tüm seri birlikte kullanılabilir. Bakalım ilerleyen günlerde hala böyle devam edebilecek mi? Henüz bir hafta gibi kısa sürede etkisi beni çok memnun etti. 

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

24 yorum:

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Kuru cilde sahibim önerini notlarıma ekliyorum teşekkürler :)

bahce perim dedi ki...

Kuru ve hassas ciltler için güzel bir ürün. İleri ki zamanda kış için özellikle deneyeceğim. Sevgilerimle.

soslu badem dedi ki...

beğenmiş olmana sevindim , benim ilk kez duyduğum bir ürün oldu ama ilk fırsatta denemek isterim . Benimde iyi anlaşacağım bir ürünmüş gibi duruyor çünkü...

Simge Tuncer dedi ki...

Ne kadar detaylı ve güzel anlatmışsınız deneyeceğim bende 😍

Nisan Yağmuru dedi ki...

İlk kez duydum elimdekiler bitince denemek isterim ☺️😘

Canan Oğuz dedi ki...

Karma cilt yapısına sahibim ama zaman zaman kuruyor. Denemek gerek

Gizem Gürler dedi ki...

Bu ara cildim kuru ve hassas mutlaka denemeliyim :)

Daha Mutlu Yaşam dedi ki...

Hiç bilmiyorum,denemedim bu markayı :((

Lerzan Kara dedi ki...

şu anda güneş kremini kullanıyorum. Onun bile nemlendirmesi çok iyi

Kelebek Etkisi dedi ki...

Guzelmis aklımda olsun bu urun:))

kozmetikperisi dedi ki...

denememistim bende bakiyim:)

şapşik anne dedi ki...

Teşekkürler canım bilgiler icin.bilmedigim bir.marka idi.

Eylülannesi dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler 😊

Esra Takım dedi ki...

markayı sosyal medyada duyuyorum, henüz ürününü kullanmadım, serumlar da vazgeçilmezim, denemek isterim :)

Filiz Şahin dedi ki...

Bu ara güneş kremini denediğim markanın serumu da aklımda olsun o zaman. Mutlulukla kullan :-)

şeyda nur Dincer dedi ki...

Tesekkurler paylasım ıcın, faydalı oldu

Derya Cipan dedi ki...

o zaman kis aylarinda cildi kuruyanlar icin uygun bir urun :)

idil dedi ki...

teşekkürler paylaşım için. Ben bir heyecanla nemlendiricileri alıyorum daha sonra kullanmayı bırakıyorum ama azimliyim bu sefer kışın başlayıp en azından bir şişeyi sonuna kadar kullanacağım.

mary dedi ki...

Benim de cildim oldukça hassas, içeriği de güzele benziyor :) Yaz aylarında tercih edilebilir, emeğinize sağlık <3

Kırık Şemsiye dedi ki...

kızlar düzenli kullanımda gerçekten yaz aylarında çok rahatlatıcı bir serum :)

Güzellik Meselesi dedi ki...

Güneş kreminin hastasıyım bu ürünü de merak ettim :)

Makyaj ve Moda dedi ki...

Ürün ilgimi çekti ben de bir araştırayım şunu :)

www.makyajvemoda.com

Fatma Gökmen dedi ki...

İnşallah uzun vadede de memnun kalırsın canım ^^

Guzellik Kosem dedi ki...

hiç duymadığım bir marka, ilgimi çekti. sevgiler

Yorum Gönder