19 Mayıs 2017

Yazı Yazmayı Sevenler İçin Para Kazanma Sistemi

Çoğu blogger arkadaşım yazı yazarak para kazanabilmekte. Özellikle blog dünyası her geçen gün  popülerliğini attırdığı için bloglar üzerinden de para kazanabiliyorlar. Yazı yazmaktan keyif alanlar için ayrı bir platformda yazarak para kazılacak yeni bir site keşfettim. Daha önceki yazılarımda bu tarz sitelerden bolca bahsetmiştim. Birebir deneyimlediğim ve zaman buldukça yazıp para kazandığım bir sitede daha bulmak oldukça hoşuma gitti.
Ayrıca bu site diğer yazı yaz para kazan siteleri gibi değil. İlgi duyduğunuz konulara göre kategorilere ayrılmış bir site. Birde yazdığınıza ekstra olarak yarışmalar ve sıralamalardan da para kazanabiliyorsunuz.
Top 100 listesinin ilk 21 yazarından biri olduğunuzda kazançlarınıza belli ücretler ilave olarak ekleniyor. Haftalık yarışmalar düzenlendiği için bir ay gibi kısa sürede 700-800 tl civarı para kazanabiliyorsunuz.
Başlangıçta sıcak bakmasamda son zamanlarda oldukça ilgi uyandırıcı bir site oldu. İnternet üzerinden yazdığınız makalelerin bir çok insana ulaşması ve bu bilgilerin paylaşılması oldukça gurur verici.
Çoğu sitenin içeriğinde kendi yazdığım makalelere denk gelmiş olmamda sanırım işin keyifli yanı.
Yazan.net sitesi yazdığınız makalelere belli miktarda ödemeler gerçekleştiren bir site. Üyeliğiniz aktif olduktan hemen sonra yazmaya başlayarak para kazanabiliyorsunuz. Bu arada yakın zamanda makalelere zam gelecek olması yazma isteğinizi arttırabilir.

Ben yazı yazmayı seven biri olarak bu sitede yer aldığım için çok memnunum. Evet yoğunluktan dolayı çok vakit ayıramıyorum ama evde yazarak para kazanmak isteyenler için güzel bir yöntem. Ne kadar çok makale yazarsanız o kadar kazanç elde ediyorsunuz. Ekstra kazançları da dahil ederseniz yaşadınız demektir. Hatta çalışırken bile bu işi rahatlıkla yapabileceğinizden eminim. Masa başı çalışanlar facebook gibi sosyal ağlarda oyun oynamak yerine nette geçirdiği zamanı paraya dönüştürebilir diye düşünüyorum.
İlk ayımda kazandığım 1200 tl neredeyse maaşın yarısı :) Bence bu fırsatı kaçırmak istemeyebilirsiniz. Bu yüzden bir an önce siteye üye olup işe koyulun derim.
İster çalışan olun ister öğrenci ek gelir elde etmek için sadece biraz araştırma ve cümle kurma yeteneğinize ihtiyacınız olacak.
Detaylı bilgi almak için resme tıklayarak siteyi inceleyebilirsiniz.

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

11 yorum:

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Teşekkürler bilgi için takipteyim 😊

Esra Takım dedi ki...

Teşekkürler Esra hanım bilgi verdiğiniz için.
WhatsApp grubundan geldim 😊
Blogunuzu izlediğim görülüyor ama daha önce okuma listemde rastlamadım. Farklı bir işlem yapılıyorsa bilgi verirmisiniz. Teşekkürler sevgiler 💗

şapşik anne dedi ki...

Iyi fikirmis

Nesin Blogu dedi ki...

Süpermiş bu siteyi not ediyim :)

bahce perim dedi ki...

Bir bakarız artık. Sen öyle söylediğine göre.. 😉

Ledushca dedi ki...

Ben su site hakkında baya şikayetler duydum girip yazmak isteyen biraz araştırsın derim.Sevgiler

Esra Hanedan dedi ki...

Bilmiyorum kötü yorumları ama bizzat ödeme aldığım için paylaştım ..

Mor Menekşe dedi ki...

Site açılmıyor açılınca bi girip bakayım:)

Esra Hanedan dedi ki...

kullanılan arama motorundan kaynaklı olabilir canım. ben chrome da kullanıyorum.

Selin Yüzbaş dedi ki...

Çok faydalı bir yazı olmuş. Çok teşekkürler 😍

Kelebek Etkisi dedi ki...

OOo süpermiş bu hakikaten:))

Yorum Gönder