31 Mayıs 2017

Nefret Ettiğim Kadınlar ve Senden Nefret Ediyorum!!!

Aslında uzun süredir yazmak isteyipte yazmaya çekindiğim bir konu bu. Nefret ettiğim kadın modelleri var evet. Hemcinsim olsa da eğriye eğri doğruya doğru dediklerimden biri. Tepki çeker mi acaba düşüncelerim diye çok düşündüm ama sonuçta burası benim alanım ve ben düşüncelerimi yazmak istiyorsam yazmalıyım öyleyse dedim ve başladım şöyle bir düşünmeye :)
Kadınlar her zaman tuhaftılar. Hemde gereğinden fazla. Kimisi egosunun izinde kimiyse o kadar içten ki sanki kanatları alınmış ve yeryüzüne düşmüş melek misali.
Benim nefret ettiğim kadınlar. O kadınların sevmediğim huyları, haz etmediğim tarafları ve içten içe diş bilediğim karakterleri. Bu böyle hazımsızlık filan da değil. Belkide çoğunuzun nefret edeceği kadın tipleri. Ama hemcins olduğu için üzeri örtülen cinslerden. Hiçte üzerini örtemem bir şey bana yanlışsa onu silmeyi seçerim.

Bir kadın düşünün uzun süredir evli. 2 çocuk annesi kadına aşık bir adam. Dışardan bakıldığında yıllardır evli olan çiftlerin hala birbirlerine aşkla baktıklarını gördüğünüz bir aile tablosu. Tabi adam aşık olunca kadına dünya her yerde güzel. Eh bir de çocuklar var. Bu kadından mutlusu yok hepimize göre.
İşin aslı burada başlıyor. Uzun süredir mutlulukla izlediğiniz karakterlerin aslında içinin boş olduğunu ve çıkmaz bir hal alan evliliğin içinde olduğunu düşünebilir misiniz?
Bende başlarda mutlu bir çift tam örnek bir çift , o kadar yıl beraber tüm zorluğu yaşamış birde aşka iki çocuk sahibi olmuş şeklinde bakıyordum. tabiki ailelerimizde çevremizde gördüğümüz aynı bizim hayal ettiğimiz gibi.
Anam hep der insanın içinde olmalı herşey diye. Haklı da aslında. Eğer içinizde ve yüreğinizde sevgi varsa etrafınıza sevgi katıyorsunuz. Ama içinizde farklı ve  kötülük taşıyan bir şey varsa bütün kötülükleri yaşıyorsunuz ve yaşatıyorsunuz.
Buraya kadar herşey iyi gözünüzde canlanan mutlu bir aile tablosu. Ununu elemiş eleğini asmış bir aile...
Eğer bir insana karşı nefret etme duygum baş göstermişse kesin onda birşeyler var demektir. Herkes kendi içinde bunu defalarca yaşar. Mutlu evlilikteki karakterlerden biri eğri olunca o evlilik dışardan bakıldığında da bu muydu hayallerimi süsleyen evlilik oluyor.
Bu evlilikteki kötü karakter bir kadın. Evet yıllarca kadın evi çekip .çevirir, yuvayı dişi kuş yapar klişelerine inandık belkide çevremizden böyle gördük. Ama maalesef nefret etmeme sebep olan bir kadın..
Üzücü ve bir o kadar da şaşırtıcı. Kadın okumuş adam okumuş. Okumak çözüm değil okumak medeniyet değil okumak değer kaybetmek değil aslında ama bu evlilikte her bişey çökmüş
Kadın kendi halinde. Çocuklar umrunda değil. Çocukların dersleri berbat. Karakterleri oturmamış, Saçmasapan bir yetişme tarzı. Büyüğe küçüğe saygı yok. Görmemişki saygı sevgiyi nasıl karakterine koysun. Kadın nerde boş iş var onların peşinde. Evine gitsen pislikten geçilmez, sofraya bir tas çorba koyamaz. Çocukların hiç bişeyi ile ilgilenmiyor ama kendi dışarı çıkarken topuklu ayakkabılarını kırmızı rujunu sürmeyi biliyor. Kocaya gelince kocası gözünün içine bakıyor yıllarca beni sevsin diye her dediğine peki diyor. Ne isterse alıyor. Belkide borca giriyor sırf karısı mutlu olsun diye. Çocukların geleceği yine yok ortada.
Kadın evet... Hep derdim kadın var kadıncık var. Tüm bunlara rağmen kadın kocasının gözünün içine baka baka adamı ALDATIYOR. Şimdi nefret edilmesi gerekenler sıfatına koyduğum için ben kötü biri mi oluyorum.
Tuhaf ama gerçek bu evlilikte yuvayı dişi kuş değil erkek kuş ayakta tutmaya çalışıyor. Kadının bugüne kadar tüm hatalarını sırf çocukları için ört bas ediyor. Aldatıldığının bile belki farkında belki farkında değil. Fakat etrafındaki insanlar tek tek yanından kaçıyor. Çünkü karısı öyle bir kadın ki bekar ya da evli farketmiyor herkesle samimi olabiliyor. Evli ve çocuklu bir kadına yakışmayacak derecede kocası ve çocukları hariç herkesle fotoğraflarını sosyal medyasında paylaşıp alelade ilişkilerini yaşayabiliyor. Ve bunu kocası hala kabullenip aşığım diyebiliyor. Körü körüne öylece geçmeye çalışıyor hayat.
Evet nefret ediyorum böyle kadınlardan. Ruhsuz ve sevgisiz oluşlarından. Evliliği böyle ayak altına alanlardan. Çocuklarının kocasının yüzüne utanmadan bakabilenlerden. Aynaya baktığında kendine utanmayanlardan. Bu kadar karaktersiz olup böyle basit ve ucuz bir görüntüyle kadınları lekelemesinden. Ben böyle kadınlardan nefret ediyorum. Ağır laflarımı kendime saklıyorum ama bir yerde patlayacağımı da biliyorum.
Resmen kan kusturmak geliyor içimden böyle kadınlara. Haketmedikleri hayatları gasp edip mutlu olabilecek insanların hakkını yedikleri için nefret ediyorum. İsterse dünyanın en iyi kadını olsun karakterindeki bu karaktersizlik ve basitlik olduğu sürece nefretimi almaktan öteye gidemez. 
Ben çocuklara ve kocasına çok üzüldüm. Kadın kocasını aldatırken milletle gününü gün ederken diğer tarafta kalan çocukların ve kocasının hayatı umrunda değil. Bu arada kadın böyle olunca çocuklarda bir o kadar saygısız ve karaktersiz oluyor.
Bu kadına kadın demekte yakışmıyor anne demekte yakışmıyor. Ucube deyip geçesim geliyor. Düşündükçe sinirleniyor insan. Hakim olamıyor diline ve iyiki de hayatımda olmayan insanlar bunlar. Yazık evliliğin kutsallığını bu kadar ucuzca alt üst etmeleri, yazık o iki tane çocuğun hayatının böyle basit bir hayatla ziyan edilmesi, yazık hala aşık olan gözünün içine bakan kocası, yazık bu kadını hayatına alıpta bir yere koyan ve bu kadınla sadece gün geçiren erkeklere.......
Daha çok söylemek istediğim cümleler var ama buraya bu kadarı yeter. Belki bir gün denk gelir bu yazıyı okur ve utanır. Yada bu yazıyı okursa eğer ne kadar karaktersiz biri olduğunu görür. Hoş bunca zaman utanmadan bunları yapan bir insanın okuması bişeyi değiştirmez ama yüzüne söyleyemiyorum şuan burdan iletmekte isterim;

O kadar basit ve karaktersizsin ki yüzüne bakmaya bile değmezsin. Allah sana iki tane emanet vermiş. Al bunları yetiştir, büyüt ve öğret diye. Sen ne yapıyorsun kocanın gözünün içine baka baka dostunla postunla oraya buraya gidip foto çekip utanmadan paylaşabiliyorsun. Utanmadan yapabiliyorsun bunları. Hatta evinde cenaze varken bile oturup bir Fatiha okuyacağına rezilliklerini paylaşmadan duramıyorsun. Okumuş olmak rezilliği ele almak demek değil. O kadar pislik bir insansın ki şu sözlerimi bile yazdırdığın için bunu haketmiyorsun aslında ama işte senden ve senin gibi bu tarz yaşayan kadınlardan nefret ediyorum. Çünkü sadece o pis nefret duygusuna layıksın. Kalbinin çirkinliği hayatının her köşesinde. O kırmızı ruju sürüp topuklu ayakkabı giymekle kadın olamıyorsun maalesef. Kadın olmak istersen bir gün dön bir bak şuan yaptıklarına ve kadınlığı hakettim mi diye sorgula kendini. Sadece bir ucubesin. Yaptığın pisliklerle ve pis kalbinle iğrenç duygularınla yaşadığın kara lekelerle UCUBESİN..
Şimdi kal kendi pisliğinle.......

Not: Sevgi, saygı, aile, çocuk ve evlilik böyle karaktersiz şekilde kurulacak bir duygu ya da kurum değil. Kutsalınız bunlar sizin ve ona en iyi şekilde bakmasını bilin.

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

20 yorum:

REEC FANTAGİRRO dedi ki...

Her kelimesine ayrı ayrı katılıyorum ☝️

Canan Oğuz dedi ki...

Maalesef böyle insanlar o kadar çoğaldı ki işin en kötü tarafıda herkese her şey normal gelmeye başladı.

Fatma Gökmen dedi ki...

Yazının başında olayların buraya geleceğini tahmin edememiştim. Okumaya devam ettiğimde bir şeyler şekillenmeye başladı gözümde. Böyle insanlar da var MAALESEF demekten başka diyecek bir laf bulamıyorum. İnşallah bu yazıyı okur ve utanır halinden.

Paylaşım için teşekkürler :)

www.lovviez.blogspot.com

Derya Cipan dedi ki...

Toplumumuz zaten herseyi kabul edip kilif bulmayi kaniksadi . Insanlar cok tulhafsti artik:(

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Ah ah gerçekten erkek olsun kadın olsun o kadar basite indirgendi ki her şey, maalesef bu durumlara sıkça seyirci kalmak zorunda oluyoruz. Ben inanıyorum ki bu davranışlar karakterle alakalı ve eden mutlaka bulur...

Elmas Koçan dedi ki...

Vayyy ne acı yazdıkların. Gördüklerin canını fena yakmış. Üzücü. Sayıların döktürduklerinden o kadar çok olmaya başladı ki... hiç olmasa keşke dimi?

bahce perim dedi ki...

Ne yazacağımı bilemedim. Yine de kutsal bir zamandayız.
Bir neden olsun, bu tür insanlar ailesine özellikle çocuklarına bağlansın.
Şöyle bir dilekle bitireceğim:
Hayırlı anne baba olmayı ve hayırlı insanlar yetiştirmek nasip olsun.

Mor Menekşe dedi ki...

Malesef böyle insanlar var ve olmaya da devam edecek ne denir ki Allah ıslah etsin.

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Böyle durumlarda ne diyeceğimi bilemiyorum . En çok çocuklar için üzülüyorum. Çünkü en çok etkilenen zavallı çocuklar. Bahçe perim'in dileğine ben de katılıyorum. Allah hayırlı anne ve baba olmayı ve hayırlı evlatlar yetiştirmeyi nasip Etsin inşallah💕 http://neselisusevim.blogspot.com.tr

lerzankara dedi ki...

Allah ıslah etsin diyebiliyorum sadece

ulya hakyol dedi ki...

Yazacak söz bulamıyorum :( tek bildiğim birşey var olan çoçuklara oluyor.

şapşik anne dedi ki...

Erkekler aldatır diye adları çıkmış,şimdi aldatan kadın da o kadar çok ki..

Kelebek Etkisi dedi ki...

Gercektrn uzucu fakat benim etrafimdada var boyle tipler hic utanma ya da cekinmeleri yok anlatsanda anlayacak durumda değiller icine dustugu bosluktan kurtulmaya calisma yollari cok yanlis yazik o cocuklara fedakar babaya:((

Esra Hanedan dedi ki...

Maalesef kızlar nefret ediyorum bu yaşam tarzlarından. Hayatı daha sakin ve layıkıyla yaşamak varken böyle pis bir şekilde yaşamak ne diye bilinmez. Başlangıçta inanmıyor insan ama böyleleride var :(

Fatofotofan Tv dedi ki...

ne insanlar varya Allah akıl fikir versin.çok haklısın.

Guzellik Kosem dedi ki...

ben de nefret ediyorum. bu kadar kötü değil de bu kadına benzer birini tanıyorum. ve o kadının çocuğu yok. kocalar peki neden katlanıyor boyle kadınlara, o çocukların hali de çok üzücü. böyle insanlar çoğalmasın, o çocukların bu anne figüsüzlüğü yüzünden çok kötü bir psikolojiye sahip olduğunu az çok tahmin edebiliyorum. Dediğiniz gibi yok utanmaz öyleleri. Bir de öyle kadınlar var ki. Melek gibi. Ama kocaları tarafından paspas yerine konmayan. Böyle insanların azalmasını ummaktan başka bir şey yapamıyorum. emeğinize sağlık sevgiler...

buket aslan dedi ki...

Herkes başına geleni kabullenip, özünü korumayı unuttu. Umalım biz böyle olmayalım

Nesin Blogu dedi ki...

bende böyle insanlardan nefret ediyorum. özellikle bu tipler sosyal medyada inanılmaz hava atıyor çok mutlularmıs gibi :) çok ilginç insanlar var

M.K. dedi ki...

Hayatımda nefret bile etmek istemediğim, hayatımdan çıksın gitsin bir daha karşıma asla ama asla çıkmasın dediğim 2 kadın var. Malesef böyle kadınlar var. Aldatan, çevresindekilerin dedikodusunu yapan, kötülüğünü isteyen, etrafındakiler kötü duruma düştüğünde içten içe sevinen kadınlar. Bunların hepsi benim için pislik. Umarım bu kadın da kendi pisliğinde boğulur.

www.makyajvemoda.com

Gizem Gürler dedi ki...

Çok kötü bir karakter buradaki kadın dayanamadım okumaya bile :( Böyle insanların var olması çok üzüyor beni :(

Yorum Gönder