23 Mayıs 2017

Dermacol Kapatıcı Krem Hakkında Bilmek istedikleriniz

Geçenlerde instagramda sürekli tercih ettiğim muhteşem kapatıcım Dermacol ile görsel paylaşınca gelen yorumlardan aslında ürün hakkında çok fazla bilgi sahibi olmayan ve ürünü kullanmak isteyenlerin olduğunu farkettim. Ben yazdığımı düşünüyordum daha önce ama yazmamışım. Bu tamamen benim eksikliğim :)
Neyse geç oldu ama güç olmadı. Oturdum Dermacol hakkında tüm deneyimlerimi yazmaya başladım. Umarım sizler için doğru bilgi vermiş olurum.

Dermacol kapatıcı krem diğer kapatıcılara oranla yüksek kapatıcılığa sahip tek ürün bana kalırsa. Çünkü reklamlarında da dövmelerin bile kapatılacağını gösteriyor. Ben yazın omzumdaki dövme için kullanmıştım. Başarılı bir sonuçta aldım. Gerçekten sanki hiç dövme yokmuş gibi duruyordu. Tabiki uygularken dikkat edilmesi gerekenler var. 
Dermacol kullanılmadan önce cildin temizlenmiş olması gerekiyor. Temiz cilt üzerine bol nemlendirici ya da serum uygulayıp bir 10 dakika beklemeniz şart. Çünkü nemli ciltte uygulama yapıldığında hem kalıcılığı hem de kapatıcılığı artıyor.
Ben günlük makyajımda kullanmıyorum ama özel davetlerde özellikle göz altı için tercih ediyorum. Nemlendiriciyi uygulayıp bekledikten sonra çok az miktarda Dermacol kapatıcı makyaj süngeri üzerine sıkıyorsunuz. Aynı kapatıcı uygular şekilde minik darbeler ile cilde yediriyorsunuz. Cilt yüzeyinde renk hemen fark ediyor. Üzerini kapatmak istediğiniz leke ya da dövme silik bir hal alıyor. Ardından biraz daha bekleme yapıp cildin ürünü iyice emmesini sağlıyorsunuz. Ben uygulamayı dövme kapatmak için iki kere yapıyorum. 

Kapatıcıyı kullandıktan sonra normal makyaj ürünleri ile makyajınıza devam ediyorsunuz. Ve gerçekten sonuç muhteşem. 

Yalnız Dermacol kullanırken mutlaka nemlendirici kullanmalısınız. Aksi halde topaklanma ve yol yol bir görüntü oluyor. Suya dayanıklı bir ürün ovalamadıkça çıkmıyor. Özel davetlerde yapılan porselen makyajı ya da düğün derneklerde yapılan o güzelim pürüzsüz makyajları Dermacol ile yapabilirsiniz.
Yazın denizde çok iyi iş çıkaracağından eminim. Ayrıca tonları arasında teninize uygun tonu tercih etmeniz size yardımcı olacaktır. Benim Dermacol kapatıcım tenimden bir ton açık ve üzerine pudra uyguladığımda normal ten rengimi elde ediyorum.
Dermacol yapısı oldukça yoğun bir ürün. Bu yüzden nemlendirici ve serum ile kullanılması uygun oluyor. Bir çok kişi yanlış uygulama yaptığı için sonuçtan memnun kalmayabilir. Deneme yanılma yöntemi ile keşfettiğim bu ürün artık benim makyaj masamın vazgeçilmez ürünlerinden.
Kafanızda soru işareti kalmasın Dermacol ile alakalı. Alıp kullandığınız da gerçekten bu zamana kadar nerdeydi dedirten bir ürün.
Bir çok internet sitesinde ve instagram hesaplarında ürünü bulabilirsiniz. İnstagramdan paylaştığım fotoda benim temin ettiğim yer mevcut. Denemek için geç kalmayın derim :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

15 yorum:

Kişisel Bakım Güncesi dedi ki...

Çok merak ettim bazen dövmelere lazım olabiliyor,nerede satılıyor acaba?

Esra Hanedan dedi ki...

Tatlım instagramda dermacoltr kullanıcısına bakabilirsin :)

Canan Oğuz dedi ki...

Denemeli o vakit

soslu badem dedi ki...

benimde çok merak ettiğim bir kapatıcı, ama nemlendiriciyi iyi ki yazmışsınız .. bunu mutlaka not almalıyım çünkü çok kuru ciltliyim... sevgiler

Nesin Blogu dedi ki...

Merak ettim ürünü not aldım :)

Esra Takım dedi ki...

Not aldım çok güzel bir kapatıcı 😊

Ilgın Dünyası dedi ki...

Bende merak ettim.Paylaşım için teşekkür ediyorum.Sevgilerimle.

M.K. dedi ki...

Ben bu ürünü göz altlarım için kullanmak istemiştim fakat çok kurutacağını düşünerek almadım. Şimdi sen de gözaltına kullanıyorum dedin ve aklımı çeldin :)

www.makyajvemoda.com

KırmızıRujdanÖneriler dedi ki...

Benim de merak ettiğim ürünlerden bir tanesi. Yazi için teşekkürler 💗

Fatofotofan Tv dedi ki...

Bendede var bu ürün bazen sivilce çıkıyor yüzümde ufak birşey uyguluyorum sivilce olan bölüme kapatıyor hemen.

Kelebek Etkisi dedi ki...

Bir arkadaşım aldı bayılmış:))

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Dövmeyi bile kapatıyorsa Harika bir ürün o zaman ❤️

şapşik anne dedi ki...

Keşke sabah okumuş olsa imisim :))

ANNESİ'nin PRENSES'i dedi ki...

Güneş lekesini de kapatır sanırım :) denemek lazim.Tesekkr ederim yazi icin.Ve memnun oldum tanistigima 💕😄

Filiz Şahin dedi ki...

Kış mevsimi için ideal bir kapatıcı olabilir. Denenecekler arasına ekliyorum bu ürünü ;)

Yorum Gönder