29 Nisan 2017

Sevgiliye Mektup; Ben Seni Sevmiyorum....

Yıllar öncesindeydi bu mektup işleri.. Ben o zamana yetişmiş biriyim. Bayılırdım arkadaşlarımın aşk mektuplarını okumaya :) Gençtik, eğlenceliydik ve hiç yerimizde duramazdık. Birbirine not yazan sevgililerin notlarını herkesten gizli birbirine taşırdık. Heh işte o taşıma bana verildiyse ben açar içini okurdum. şimdilerde diyorumki ne safmış ne salakmış sevdalar ya da gerçekten temizmiş sevdalar. Şimdikiler aşmış kendini  ben yetişemiyorum bile ne olup bittiğine. Neyse konu bu değil :) Konu Sevgiliye yazdığım mektup :)

Ey Sevgili Hoşgeldin;
Benim dünyam farklıdır. Herkesin dünyası farklıdır ama benim ki dahada farklıdır. Ben bu zamana kadar sana bakıldığı gibi bakmam, sana söylendiği gibi söylemem cümleleri, sana bağırıldığı gibi bağırmam, sana el uzatıldığı gibi el uzatmam, sana gülündüğü gibi gülmem ve en önemlisi de bu zamana kadar sevildiğin gibi Sevmem....
Hoşgeldin dünyama, hayatıma, yüreğime, gözlerime, ellerime, kulaklarıma, bize Hoşgeldin...
Hiç olmayacak bir zamanda ve aslında kafamın içinde olmayan bir düşünceyle girdin hayatıma. Kader ya da kısmet. Bunu bilmiyorum ama hayatta hiçbir zaman yaşananlar tesadüf değildir. Belkide geçmişten gelen yaşam izlerindir Yaşam. Biz nerede yaşadık acaba nerede oturduk nerede güldük. 
Bunca zaman neredeydin dedirten bir aşkın başlangıcını attık. Zamana bırakılan herşey şimdi hayatımızda.
Uzun süredir kafeslere koyulan yüreğim o kafesin içerisinde öylece bir gün yok olmayı bekliyordu, varlığınla gelişinle o kafesin içinde yüreğim yaşamayı öğrenmeye başladı. Kendine karşılık bulduğunu gördüğü için kafestede olsa sadece sana atmaya başladı.
Yürek bu kendine atan hangi yürekse onunla beraber atmaya başlıyor. Sen hayatıma girdin. Bişeyler değişmeye başladı. Hayata bir farklılık geldi. Uzaktan izlenen ne varsa artık kendi yaşamımda yaşanmaya başladı.
Dik kafalıydım, bu zamana kadar her işimi kendi başıma yaptım. Bir erkek çocuğu gibi büyüyüp bir erkek gibi hayatı yaşamaya devam ettim. Geldin evet. önce tepki gösterdim. Hayır deyip kabullenmemek için direndim. Bunda çok üzdüm. Sana direnmiş olmama kızdın, söylendin. Sonra bir gece uyudum sabah uyandığımda hayatımdaydın. Öylece bodoslama. Korkma bırak bakalım ne olacak dedim ama bu seferde merak başladı.
Şimdilerde uzunca bir yol aldık. Hiç tanımadığım bir yüreği alışık olmadığım bir hayata kabul edip yürümeye başladım. Nemi hissettim :) Bu zamana kadar şimdi söyleyeceklerimi hiç benden duymadın. Halada ağzımdan duyamayacaksın denk gelirsen burda okursun :)

Sen Sevgili; hayatıma girmeye çalıştığında evet korktum. Bu korku seninle olan bir korku değildi. Dokunduğum herşeye lanet bulaştırdığımdandı. Sana zarar vermekten korktum. Sana lanet bulaştırmaktan korktum.
Sen hayatıma girme telaşına düştüğünde ben hayat koşturmacası içinde seni korkumdan koruyabilmek için olduğumdan çok farklı biri haline dönüştüm. Seni koruyacağım diye bize zarar vermeye başladım. Biliyordum hepsini ama hepside korkumdan ibaretti.

Korkuyu yenmeye başladım. Seni ve Bizi bir yere koymaya başladım. Bu seferde Aşkın getirdiği zorlukları yaşamaya başladım.
Gün içinde evet yüreğim sana atıyordu. Ben sana umursamaz olduğumda bile yüreğimi yanına bırakıyordum. Sen bunun hiç farkında değildin. Sanıyordunki telefon açıp konuşunca mesaj atıp cevaplayınca hatırlıyorum seni. Ama öyle değildi işte. 
Sen sabah işe gitmek için evden çıkarken ben yüreğimi cebine bırakıyordum. Sen yolda giderken ben yüreğimi aklına bırakıyordum. Sen iş yerinde film izlerken ben yüreğimi izlediğin filme bırakıyordum. Sen camdan dışarı baktığında şöyle uzaklara dalıp deniz manzarasına bakarken ben yüreğimi o dipsiz denizin dibine bırakıyordum. Sen birileriyle konuştuğunda ben yüreğimi diline bırakıyordum. Sen işten çıkıp o kulaklığı kulağına taktığında ben yüreğimi kulaklarına bırakıyordum. Akşam olupta yatağına uzandığında uykun gelip gözlerin kapandığında ben yüreğimi sol yanının üzerine bırakıyordum.
Ben seni hayatıma kabul etmeye çalışırken bunları yapıyordum ve sen bunların hiçbirini bilmiyordun. Agresif, dik kafalı, aklına estiği gibi sorumsuz yaşıyorsun diyordun ama ben aslında kendimle savaş içinde yüzüyordum.
Kabullendim evet. Seni şimdi hayatıma kabullendim Zor zamanlardan geçip bu kabullenişe boyun eğdiğimde asıl filmimin koptuğu noktayı yaşamaya başladım. Birinin benim hayatımda bişeylere yön verdiğini görmek kendimi beceriksiz hissetmeme sebep oluyordu. Birisi hayatına geliyor ve hayatının herbişeyini ellerine alıyor. Bırak direnmeyi diyor. Aslında şimdilerde bununla ilgili anladığım tek şey Ben herşeyi yaparım sen beni sadece sev demekti. Sen sadece bana; sev beni derken hayatımı sana sunmamı istiyordun. Bense buna alışık olmadığım için karşı çıkıyordum. Bu da usulca oturdu hayatıma. Biraz zorluda olsa kabullendim artık...
Zaman geçip geldi bugünlere. 24.10.2016 günü başlayan bu Aşk şimdilerde ayları devirdi. Bu kadar kısa sürede ne çok yol aldık seninle...
Kader kısmet deyip önümüzde beraber geçirecek ne kadar zamanımız var bilinmez. ama ben hala seni  ilk kabullenişimdeki gibi seviyorum. Heyecanlı ve Hızlı :) Aslında ben seni sevmiyorum ben sana sadece Aşığım....
Uzun süreden sonra hayatıma gelip böyle darmadağın ettiğin için teşekkür ederim. Güzel bir dağınıklık ve bitmesini istemediğim bir dağınık. Böyle kalsın işte bu dağınıklık.
Evet Sevgili  Sevmiyorum Seni Ben Sana Aşığım... 
Bir çocuğun ilk aşkı gibi, bir gencin lise aşkı gibi, bir insanın son aşkı gibi Aşığım sana...Zaman zaman üzülsemde yeri geldiğinde kahkalarla gülsemde, yüreğim bocalamaya başladığında elimi uzatmaya korksamda hatta bazen çekip gitmeyi bir kenara koysamda Aşığım ben sana...
Bakma öyle atarlanıp coştuğuma aslında ben sana git demiyorum. Kal yaşayalım diyorum. Ne olursa olsun uzattığım elimi bırakma canım çıkana kadar kal diyorum. Sen bazen ben bunu derken anlamasanda ben aslında herşeyimde sana kal diyorum.
Aşk benim içimde başka boyutta. Demek istediğim birçok şeyi söylemiyorum ben sana. Biraz içimde kalan korkudan birazda ruhumun sana ait oluşundan herşey. 
Sana ait olmak güzel. Her ne kadar sana niye aşık olduğumu bilmesemde yüreğimin yanında atışını hissetmek çok hoşuma gidiyor.
Nefes aldığım her dakika gitme benden.. Ömrüm bitip gözlerim kataraktan görmez hale geldiğinde bile tek ve son gördüğüm sen ol ve gitme benden. Ellerim titremeye başlayıp bir bardak suyu tam doldurup sana getirene kadar yarım bardak olduğunda bile gitme benden. Ayaklarım yürümekten bıkıp bir köşede oturduğumda ve kapıyı sadece sana açmak için yavaş yavaş gelirken o kapının önünde sen söylendiğinde bile gitme benden. Kulaklarım seni yanlış duyup duyduğu kadar uydurma bişey söylediğimde bile gitme benden. huysuzlanıp herbişeye kulp bulduğumda bile gitme benden...
Gözlerim artık kapandığında bedenim hayatla vedalaşıp başka bir dünyaya gitmeye kalktığında bile gitme benden. Ruhumu yanına bırakırım....

Ne çok şey hissetmişim bu kadar kısa sürede... Bende aşk başkaydı işte. Sen bunları böyle duyamazsın benden ama tek bişeyi bil.... Ben Seni Sevmiyorum Ben Sana Aşığım.......



Hayatımın en zor yazısı oldu :) içimdekini buralara yazmaya çalıştım ama sadece bir kısmını yazabildim. yazmak isteyipte yazamadığım daha bir çok şey var. Yüreğimin bir kısmını döktüm buraya. Herşey kader kısmet sonu ne olur bilinmez ama yazıyı sonuna kadar okuduysanızda bir dua edip öyle geçin. Belki alınan dualarla dahada canlı kalır Aşk .....

Okuyucuya Not : Her ne yaşadıysanız yaşadınız. Her ne kadar üzüldüyseniz üzüldünüz ve güldünüz. Hayatınızdan tek bişeyi eksik etmeyin. O da ; Sevgi......


Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

4 yorum:

Fatofotofan Tv dedi ki...

Yaa bende bu duyguları yaşamadan gelecekteki sevgiliye mektup yazdım ahh ne zaman verme fırsatım olacak bilmiyorum.Çok güzel düşünmüşsün çok şanslı eniştemiz.Herşey gönlünce olsun canım bir ömür sürsün aşkınız ve bana da bulaştırın olur mu :D

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Sevginizin, huzurunuzun ve mutluluğunuzun her daim hayatınızda olması dileğiyle . Aşk güzel bir duygu gerçekten . Her insan hayatında bir kere de olsa yaşamalı ve yaşatmalı 💕

Eylülannesi dedi ki...

Vaovv👏👏 mektuplasma olayını bende ucundan yakaladım. Aslında mesajda atabilirdik birbirimize sadece ama ben aynı zamanda ayda bir falan mektup yazalım dedim eşim de kabul etti. O bazen aksatti ama ben hep yazdım. Hala saklarim 😊

Lerzan Kara dedi ki...

sonsuza kadar sürsün aşkınız
bu gece nişanlanıyorsunuz yaa :) seviyorum sizi

Yorum Gönder