18 Nisan 2017

Lr Colours Mat Fondöten

Hassas ve alerjik bir cildiniz varsa makyaj ve diğer cilt ürünlerinde başınız dertte demektir. Cildinize uygun ürünü bulana kadar birçok zorluk yaşarsınız Bende onlardan biriyim. Bugüne kadar denemediğim ürün kalmadı. Özellikle makyaj ürünlerinde çok seçici davranmak zorunda kaldım. En ufacık bir hata cildimin hemen sivilcelenip kaşınmasına neden oluyor.
Geçtiğimiz mart ayında üye olduğum Lr firmasında gördüğüm mat fondöteni denemek istedim. Normalde fondöten kullanmıyorum. BB yada CC kremleri tercih ediyorum. Fondötenlerin ciltte kalıp gibi durması benim sinirimi bozuyor. Birde her yere bulaşıyor. Bu yüzden benim için fondöten kullanmak ızdırap. Hal böyle olunca benim imdadıma BB ve CC kremler yetişiyor.

Neyseki geçen ay kullanmaya başladım Lr mat fondöteni. Başta çok tereddüt ettim acaba alerji yapacak mı diye ama bir kaç gün geçince baktım alerji yapmıyor devam ettim. Cildime uygun rengi seçmiş olmakta işimi kolaylaştırdı.

Lr fondöteni makyaja başlamadan önce cildime uyguladığım cilt kremimin üzerine uyguluyorum. Cildimin tonunu hemen alıyor ve güzelde kapatıcılığı var. Pudram bir ton koyu olduğu için tam cildime uygun bir renk veriyor. Bunun yanı sıra sivilcelerimden bana miras kalan lekelerimi kapatıcılığı oldukça iyi durumd. Ayrıca herhangi bir sivilcelenme ya da alerji yapmadı. Yazın kullanmam ama bu mevsimlerde bana iyi bir yardımcı oldu. Gün içinde makyaj tazeleyen biri değilim bu yüzden tüm gün cildimde kalıyor. Nemlendirme bakımından da oldukça iyi bir ürün. Birçok renk seçeneği bulunmasından dolayı herkesin rahatlıkla cildine uygun tonu bulacağından eminim.

Makyajım bittikten sonra kadife hissi bırakması çok hoşuma giden bir durum. Bunun yanı sıra özellikle yağlı ciltler bu fondöteni tercih ederse ciltte mat görüntüyü elde etmenize yardımcı oluyor. Zaten kuruya dönük karma olan cildimde alın ve burun üst kısmında parlama yapıyordu fakat bu fondötenle böyle bişey olmadı.


Şimdilik fondötenimden oldukça memnunum. Lr ürünlerine olan güvenim biraz daha arttı. Önümüzdeki aylarda bakalım devamı nasıl olacak. Çünkü sürekli makyaj ürünü değiştiriyorum. Bunu cildimin hassasiyeti ve alerjik yapısından dolayı yapmak zorunda kalmak benim bütçeyi bayağı zorluyor. Yaz geldiğinde BB ve CC kremlere dönüş yapacağım. Bu yıl kullandığım bir çok BB ve CC kremlerden sonra bu fondöten alternatif olduğu için çok şanslıyım :)
Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

lerzankara dedi ki...

ben de denemek istiyorum

Yorum Gönder