11 Nisan 2017

Bioblas Saç Dökülmelerine Karşı Şampuan

Yine uzun bir ara verdim işlerden fırsat bulamadığım için pek fazla yazı da giremez oldum buralara. Şampuanlar konusunda artık doktora yapmam gerekecek :) Yine son iki haftadır kullandığım şampuanımdan bahsetmek istiyorum.
Bioblas markasına ait olan bir çok ürünü kullandım. Bir kaçından memnun kalmamıştım. Bu şampuandan da memnun kalıp kalmadığımı anlayamadım. Mevsimsel geçişlerde çoğumuzun saçlarında dökülmeler oluyor. Benimde mevsime yenik düşen saçlarım biraz fazla dökülmeye başlamıştı. Bu yüzden bu şampuana başladım. Birde keratin bakım olduğu için tercih ettim diyebilirim.
Şampuanı ilk kullanmaya başladığımda saçlarımda bir sertleşme ve kuruma oldu. Saçlarıma sıvı saç kremi kullanıyorum. Bu şampuanla beraber ekstra saç kremi kullanmak zorunda kaldım. Normalde saç kremi kullanmıyorum fakat bu şekilde saçımda kuruma yapan şampuanları kullandığımda saç kremi kullanmak zorunda kalıyorum.

İlk denediğimde kurumayı pek önemsemedim ama bir kaç kullanımdan sonra kuruma devam edince saç kremi ve saç bakım yağı kullanmak zorunda kaldım. Bunun yanı sıra saçlarımda başlayan dökülme biraz olsun azaldı. Bunun dışında pek bir değişiklik olmadı.
İnce telli ve kuru olan saçlarım biraz toparlandı gibi istediğim sonucu alabilmek için kullanmaya devam etmem gerekiyordu. asında benim saç dökülmem sadece taradığımda dökülen saçlarımdan ibaret. Bu da normal bir durum. Dökülme artınca başlıyorum saç dökülmeye karşı şampuanları.
Rengi ve kokusu çok güzel. Köpürmedede sorun yok ama dediğim gibi kurutuyor saçları. İçerisinde yoğun bakım serumu olduğu belirtilmiş ambalaj üzerinde şöyleki madem bakım serumu da mevcut niye saçlarımı kuruttuğunu pek çözemedim. bende çareyi saç kremi kullanarak çözmeye çalıştım.
Saçlarımda biraz uzama sağladı. Bana göre bu şampuan erkekler için daha ideal bir ürün. Kadınların uzun saçları olduğundan kuruma fazla oluyor. Erkeklerde saçlar daha yalı ve dökülme daha yoğun olduğundan onlara daha faydalı olabileceğini düşünüyorum.
Şimdi şampuanımı tekrar değiştirmek zorunda kaldım. tamamen kuruma yapmasından dolayı değiştirdim. Belki ilerleyen günlerden yine kullanmaya devam edebilirim.
Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

eda bağcılar dedi ki...

Mevsim değişiklerinden az da saç dökülmesi yaşıyorum. Mutlaka deneyeceğim bu şampuanı, daha önce hiç kullanmadım.:)

Yorum Gönder