26 Mart 2017

Recep İvedik- 5 Film Yorumum

Geçtiğimiz pazar bir sinema yapalım dedik. Tüm serilerini izlediğim Recep İvedik haftaiçi adından sıkça söz ettirince bizde bir gidelim bakalım neymiş son film diye merakla gittik. Açıkçası hem eğlendim hem de kızdım. Fakat eğlence ağır bastı :)
Filmin başlangıcı bir cenaze. Rahmetli uzun yol şoförü olduğundan ölmeden önce yaptığı bir anlaşma ile Türkiye' yi Avrupa' da temsil edecek sporcuları Üsküp' e götürmesi gerekiyor. Recep boş durur mu? Hemen atladı ve yanında yaveriyle yollara düştü.
Spor kafilesini almak için gittikleri yerde başkanla sözlü diyaloğa girdikten sonra neyseki yola koyuldular.
Recep İvedik filmlerinde klasikleşen Kara Ambar Kamyoncular Derneği, bu seride de karşımıza çıktı. Arada geçen diyaloglar ve tavırlar oldukça güldürücü. Aslında film sonrasında aklınızda kalan tek şey gerçekten böyle insanların hayatta olup olmadığı. En azından kendi adıma diyeyim ben her film sonrasında bunu düşünüyorum. Benzer davranışları olan birçok insanla gün içerisinde karşılaşıyoruz ama birebir böyle bir insan var mıdır çok merak ediyorum.

Neyse yolda sporcuların yediği kuru fasulye midelerini bozmuştur ve sporcular ertesi gün dünya sporcuları ile yarışarak madalya kazanacaktır. Sporcular rahatsızlanınca çözüm yine Recep İvedik' ten gelir. Bunda da kendi yöntemlerini konuşturan Recep bakalım neler yapacak.
Filmin sonunu söylemek istemiyorum. Sevdim eğlendim sadece espriler güzeldi. Biraz kızdım çünkü fazla bir şekilde iğneleme vardı. aslına bakarsanız doğru iğnelemeler ve laf atmalar vardı ama sinemanın bu şekilde kullanılması biraz kızdırdı beni.
Normal hayatımızda bu şekilde insanlar olsaydı sanırım daha eğlenceli bir hayatımız olurdu. ortalama 1,5 saat süren bu eğlenceli filminde sonuna geldiğimizde esprilere dair aklımda hiç bişey kalmadı. Güldük ve orada bıraktık :)
Sahneler gözümün önünde ve bunlara gülüyorum hala. 
Bir sonraki filmimiz ne olur bilinmez. Hafta içi yine bir kaç film izledim. Bakalım onların yorumlarını yapabilecek miyim:)

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder