25 Mart 2017

Hoşbulduk LR Health & Beauty

Son 15 gündür yeni bir heyecan içindeyim. açıkçası nereden ne şekilde başlamam gerektiğini sürekli sorguladığım bir yerdeyim. Herkesin günümüzde bildiği LR Network Marketing sistemine kayıt oldum. 
Başlangıçta ihtiyacım olan bir kaç parça ürün vardı ve onları satın alarak iş ortağı oldum. Vaktim olmadığı için çok fazla eğilemeyeceğimi düşünüyorum şimdilik ama ilerde ne olur bilinmez. Hee öyle ufak tefek bir şeyle de başlamam hani direk olarak arabaya koşarım :)
Neyse bir ay boyunca daha önceden blogger dünyasından tanıdığım namı değer Sosyal Annem peşimden koştu :) Beni ikna etmek için birçok şeyi anlattı. Bende dayanamadım ve iş ortağı olmaya karar verdim. Hala nereden başlayacağımı tam kestiremiyorum. Şuan sadece ürünler ile ilgili eksiklerimi tamamlayıp bilgi birikimi yapıyorum.

Aslında daha önce ürünlerini kullanmış biri olarak LR ürünleri hakkında bilgim var. Gerek acil durum spreyi olsun gerekse diğer ürünleri olsun kullanıyorum. Hatta micro silver diş pastasını halada kullanıyorum. şimdi birde yeni aldığım ürünleri var onlarıda kullanıyorum.
Bende herkes gibi çok ön yargılı yaklaştım bu tarz network marketing sistemi olan firmalara. acaba yapabilir miyim şeklinde kendimle çok savaştım. Sonra baktımki aslında benim bişey yapmama gerek yok. Ben kullandığım ürünleri çevreme anlatırken aslında bir nevi onlarada destek olabileceğini düşündüm.
Ay sonu itibari ile buna bir iş gibi yaklaşıp kısa sürede önce saatimi almayı sonrada arabayı almayı planlıyorum. Bu arada bu yıl LR' de mercedes var. Önceden Clio araç veriliyordu bu yıla özel Mercedes verilecek.
Bu bir şans olabilir ama her işte olduğu gibi buda emek isteyen bir iş. En güzel yanıda sürekli büyüyen bir dünyanızın olması. Başlangıçtaki işler biraz zor ilerlese de mutlaka meyvesini yiyebileceğinizi düşünüyorum.
evine destek olmak isteyen bir çok kadının evinden sadece bir kaç saat ayırıp yapabileceği bir iş olduğundan onlar için daha kolay olacaktır. Sonuçta herkesin paraya ihtiyacı var herkesin yaşam standartlarını yükseltmeye ihtiyacı var. Bu yüzden LR kadınlar için inanılmaz bir iş fırsatı sunuyor.
İlerleyen zamanlarda başarılarımı paylaşmaya çalışacağım. Şimdilik bana hayırlı uğurlu olsun bakalım :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder