2 Şubat 2017

Revox Kalıntı Giderici Şampuan

Bir çok Blogger arkadaşımın deneyip yorumladığı Revox yeni ürünü Kalıntı giderici şampuanı bende yorumlamasam olmazdı :) Daha önce Revox marka şampuan ve saç kremini kullanan biri olarak yeni çıkan bu ürününde vaadleri yerine getirdiğini düşünen biriyim.
Revox kalıntı giderici şampuan aslında daha çok yorulmuş saçların arındırılmasında kullanıldığında daha verimli sonuç alabileceğinizi bir ürün bana göre. Hepimiz saç jölesi,saç spreyi ya da diğer saç bakım ürünlerini kullanıyoruz. Sağlıklı bir saçın sağlıklı ve güçlü saç diplerinden geldiğinide biliyoruz. Bana göre bu tamamen dipten yapılması gerekiyor. Çünkü siz saç diplerinin hava almasını ne kadar engellerseniz uzayan saçlarınız bir o kadar sağlıksız bir yapıya sahip olur. Onun için saçlarınızda çnlem almak istiyorsanız mutlaka öncelik olarak saç diplerine bakım yapmalısınız.
Revox kalıntı giderici şampuanı hafta 2 defa kullanan biri olarak oldukça memnun kaldım. Çünkü saçlarımı yıkadıktan sonra saç diplerimde ferahlama hissediyorum. Daha önce saç uzatan formüllü Revox şampuan kadar favorilerimin arasında yer aldı kendileri.

Ben hafta içi yoğun çalışan biri olarak aslında her akşam saçlarımı yıkamaya meraklı biriyim. Tüm gün trafikte toz toprak ve bunun yanı sıra sigara dumanı olduğu gibi saçlarımda kalıyor. Ayrıca sanki saçlarımda ağırlık varmış gibi hissetmeme sebep oluyor. Bunun yanı sıra bazı günlerde saç spreyi kullanmak zorunda kalabiliyorum. Birde üstüne saçlarım için yıkadıktan sonra kullandığım açıcı spreyler ve kuru yağlar mevcut. Saç ister istemez kendini yoruyor.
Saçlarımı uzatalı belki 3-4 yıl olmuştur. Uzatmaya çalışırken az çilede çekmedim hani. Resmen çeke çeke uzatmış gibi :)
Haftaiçi kullandığım saç ürünlerinden saçlarımı tamamen arındırmak için kullandığım Revox arındırıcı şampuan saçlarımda istediğim sonuçları almama yardımcı oluyor. Haftada iki kere uyguluyorum. Saç diplerim nefes alıyormuş hissine kapılıp ve daha sonrasındaki yumuşaklığı beni benden alıyor.
Ben şampuanı kullanırken son suda kullanıyorum. Diplere yedirip 5 dakika bekledikten sonra durulama yapıyorum. Sonrasında herhangi saç kremi filan kullanmıyorum. Sanki tekrar saçlarım kirlenecekmiş gibi hissediyorum. Bu ürün sayesinde saçlarım daha çabuk uzamaya başladı.
4 yıldır kuaför yüzü görmeyen saçlarıma her türlü bakımı kendim yaptığım için oldukça sağlıklı bir saç yapım olmaya başladı. Uçlarında kırık olmuyor kuaföre gitmeyi bıraktığımdan beri. Saçıma uygun bakım ürünleri bana şimdilik yeterli geliyor.
Haftada iki kez uyguladığım Revox arındırıcı şampuan ile de bir süre yolumuza devam edecekmişiz gibime geliyor. Revox ürünlerinin her birini seviyorum. Neyi vaad ediyorsa onu yerine getiriyor.Daha önce kullanmış olduğum at kuyruğu ekstreli şampuan ise sadece saçlarımda sertlik ve kuruluk yaratıyordu. Neyse ki onada formül buldum. Şimdi oldukça yumuşak bir yapıya sahipler.
Bu ürünü kullanıp memnun kalmayan yoktur diye düşünüyorum. Saçlarınızın güzelliği her daim yanınızda olsun :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder