7 Şubat 2017

Noreva BB Krem Denemesi

BB kremler ve CC kremler benim vazgeçilmezlerim. Bir çok BB ve CC krem deneyimimi paylaştım. Son zamanlarda yeni kullanmaya başladığım Noreva BB krem şimdilik makyaj başlangıçlarımdan. Ben fondöten kullanmıyorum. Özellikle fondötenler makyajın üzerinden bir kaç saat geçtikten sonra ciltte oluşturduğu görüntüden mutsuz ediyor beni. Bu yüzden fondöten kullanmayı bırakalı çok oldu. 
BB ve CC kremler hatta DD kremler benim kullandığım en mükemmel makyaj yardımcıları. Çok çeşitli olmalarına rağmen cildime uygun olanını bulmak beni oldukça yoruyor. Ama cildime uygun olanları bulduğumda da bırakamıyorum. İlla bitene kadar hatta ambalajı kesip sıyırana kadar aynı ürüne devam ediyorum. Nede olsa cildimize uygun birr ürün bulmak oldukça zor.

Noreva BB kremi kullanmaya başladığımdan beri kapatıcılığı hoşuma gidiyor. Gün içerisinde cildime daha iyi nüfus ediyor. Nemli bir görüntüde verdiği için cildimin sağlıklı olduğunu düşündürmüyor değil hani :) Cilt lekelerini onarmada sanırım etkili. Çünkü bir kaç tane sivilce lekem vardı ve yavaş yavaş tonlarının açıldığını görebiliyorum.

Bu BB kremi denemeye yeni başladığımda herhalde bir kaç güne bunu da değiştirirm diye düşünüyordum ama olmadı. Cildime nemlendirici uyguladıktan sonra BB krem ile makyaja başlıyorum. Cildimin tonunu alması çok hoşuma gidiyor. Ayrıca akşam makyajımı temizlerken normalde fondöten kullandığımızda kahverengi bir su çıkar ya işte Noreva ile oda olmuyor :)
Kışın havaların soğuk olmasıyla beraber cildin bakıma daha çok ihtiyacı oluyor. Dolayısıyla nemlendirici kullanmak mutlaka şart. Noreva BB krem hem nemlendirip hem de cildin bakımını yapabiliyor. 
Ben Noreva BB kremi sevdim. Makyajımda her zaman kullanıyorum ve sonuçlarından da memnunum. Bazı BB kremler ilk kullanmaya başladığımda sivilcelenme yapardı fakat Noreva' da böyle bir şey ile karşılaşmadım. daha iyisini bulana kadar benim için en iyisi Noreva :)

Bu içerikteki yazı ve resimler Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder