6 Şubat 2017

Gülsha Gül Suyu

Her ne kadar işimden fırsat bulamasamda yinede yazı eklemeye çalışıyorum. Bir çok ürün var denediğim ve paylaşmak istediğim ama fırsatım çok olmuyor yazı eklemeye. Son olarak Gülsha gül suyu deneyimimden başlamak istedim.
Çalıştığım firma Gülsha markasının satış ve pazarlamasını yaptığı için ürünleri deneme fırsatı buldum :) 
Aslına bakarsanız ben öyle gül suyu seven bir insan değilim. Gül suyu benim için her zaman mevlütlerde kolonya yerine dağıtılan sudan ibaretti. Sürekli gül suyu ile ilgili yazılar okuyordum ama gül suyunun gerçekten harika olduğunu Gülsha markası ile anladım.
Çocukken mevlütlerde ve dualarda kullanırdık. Hiçte sevmezdim sürüldükten sonraki kokusunu. Genellikle kozmetikte tonik olarak kullanıldığını biliyoruz. Gülsha gül suyu ile tanışmadan önce gerçekten uzak dururdum gül kokusundan. Pek sevmezdim.
Gülsha markası Isparta' da yetişen Rose Damacena denilen gül çeşidini kullanarak ürünlerini üretiyor. Gül suyu içerisinde de bir miktar gül yağı olduğundan cildinizi nemli bırakıyor. Muhteşem bir tonik. Cilt bakımını yaptıktan sonra cildinize uyguladığınızda sonuç mükemmel.

Gülsha gül suyunu ben sabah akşam şeklinde uyguluyorum. Gece yatmadan önce cildime uygulayıp cilt ürünlerimi kullanıyorum. Sabah ise yüzümü yıkadıktan sonra uygulayıp biraz bekleyip öyle makyaj yapıyorum. 
Gül suyunun etkileri ile gözenek sıkılaştırıcı ve nemlilik vermesi. Şimdilik cildim herhangi bir reaksiyon vermedi ve bundan oldukça memnun kaldım. Aslında tüm cildede uygulanabilir. çünkü o bildiğimiz ekşi gül suyu kokusu ciltte kalmıyor. Tüm cilde duş sonrası uygulandığında etki gösterebileceğini düşünüyorum. 
Gülsha markasının gül suları iki boyda eczanelerde satışta. 50 ml ve 200 ml boyutundaki bu ürünler uzun süre kullanmanızı sağlıyor.
Gül suyunu kullanmaya başladığımdan beri cildimde sivilcelenme olmalı. Ayrıca cildimde parlaklık oluşturmaya başladı. İlk kez bir ürünü cildime direk uygulayabildim. Alerji yapabileceğini düşünmeme rağmen cildim oldukça rahatladı. Bu arada gül suyunun yatıştırıcı özelliği sanırım benim cildimde etkili oldu.
İçeriğindeki bir miktar gül yağı alerjimi önlediğini düşünüyorum. İlk kez denememe rağmen oldukça memnun kaldım. 
Diğer Gülsha ürünleride yine deneme kadrajıma girdi. Bir süre sonra mutlaka onları da paylaşacağım. Ayrıca unutmadan belirteyim ben Gülsha gül suyunu makyaj sabitleyici gibi makyaj sonrasında tekrar uyguluyorum ve tüm gün makyajım allığım dahil bozulmadan duruyor :) Bunu da öylesine denemiştim ama hoşuma gitti :)
Gülsha markasına teşekkürler bana gül suyunu sevdirdiği için :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder