12 Şubat 2017

Gülsha Gece İxiri Harikası

Yeni ürünler her zaman dikkat çekici olmuştur benim için. Firmamıza yeni gelen Gülsha markası ürünlerini tek tek deniyorum ve denedikçede memnun kalıyorum.
Her cilt bakım ürün deneyimimde mutlaka cildimin hassasiyetini belirtiyorum. Yeni bir ürüne başlarken sürekli tereddüt eden biriyim. malum herşeyi cildime kullanamıyorum.
Gülsha gece ixirini 15 gündür düzenli bir şekilde kullanıyorum. Cildimi temizledikten sonra tonik olarak Gülsha gül suyunu tercih ediyorum. Gece kullandığım Gülsha gece ixiri tonikten hemen sonra cildime uyguluyorum.
Gülsha gece ixiri yoğun bir yağ formunda. İçerisinde gül yağının yanı sıra cilde gerekli olan vitaminler ve sıkılaştırıcı en doğal ürünler bulunuyor. Aslında cildimde henüz sıkılaşma isteği yok fakat geleceğe yatırım yapmada fayda var. Gece ixirini kullandığımda tüm cildime uyguluyorum ve üzerine herhangi bir uygulama yapmıyorum. Sabah uyandığımda cildim nemli ve tazelenmiş gibi geliyor. 

Gülsha ürünlerini keşfettiğimden beri ekstra herhangi bir ürün kullanmıyorum. Belki bazı günler unutmuş olabilirim uygulamayı ama genel olarak mutlaka uyguladım. Sonuç olarak mükemmel.
Cildim nemli ve bir o kadarda canlı bir görüntüde. Özellikle makyaj yaptığımda cildimin nemli olması çok hoşuma gidiyor. İleriki dönemlerde göz kremlerimin içerisine bir kaç damla ekleyerek kullanmayı düşünüyorum.
Gülsha gece ixir içerisinde herhangi bir esans yada paraben bulunmuyor. düzenli kullanımda ince kırışıklarda etkili ve içerisindeki hyaluronic asit bulunduğu için cilt yenilemede oldukça iddialı. Henüz yeni kullanmaya başladığım bu ürün zamanla cildimde harikalar yaratacağını düşünüyorum. Çünkü şimdiden oldukça etkili. 
İlerleyen zamanlarda Gülsha gündüz ixirinide paylaşacağım. Onun yapısıda oldukça başarılı.

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder