26 Şubat 2017

Bişey Bildiğini Sanan İnsanlar

Yine uzun bir ara oldu biliyorum ama iş güç sosyal yaşam derken iyice serdik buraları. Önceden sürekli yazı girerdim şimdi biraz canımda istemiyor yazmak etmek. son zamanlarda ön yargılı insanlara fena halde takığım :) özellikle bilmedikleri mevzularda saçmasapan yorum yapıp yanlış yönlendirme yapmalarına ayrıca gıcığım.
Nesiniz sanki ? Alt tarafı kendini bir halt zanneden ve herşeyi bildiğini düşünen ahmaktan başka bişey değilsiniz gözümde. Düşünüyorumda boşu boşuna zaman harcıyorsunuz haddiniz olmayan şeylere karışarak.
Git kendi hayatına bak kendi yaşamını düzelt başkalarının hayatlarına burnunu sokarak nereye varmaya çalıştığını hiç anlamıyorum. Basit ve bir o kadarda gereksiz insan topluluğunda bir tane daha olması fazlalıktan başka bişey değil.
Sanki ona düşmüş yorum yapmak, başkasının hayatına burnunu sokup saçmasapan yalan dolan üretip ortalığı karıştırmak. 
Hepinizin hayatında böyle gereksiz saçmasapan kendini ve haddini bilmez insanlar vardır. Ne kadar can sıkıcı ve bir işe yaramayan insanlar olduğunu hepiniz bilirsiniz. Yok yere canınızı sıkıp huzursuzluk yaratmaya çalışırlar. Hani bide eline bişey geçecekmiş gibi çok bilmişlik yaparlar. 

Hadsiz ve yerini bilmeyen boş insandan başka bişey değildir. Aslında bazen bu tarz insanlara haddini bildirmek gelir içimden. Böyle suratına ne kadar gereksiz ve bir sıfatının olmadığını yüzüne haykırmak isterim. Fakat bazı durumlar engel olur. Neyse ki zamanı var diye düşünüyorum.
Birde bu gereksiz insanların saçma olan takipleri vardır. Hani takip ederken doğru şeyleride bulmuş olsalar ve doğruya dayalı bilgiyi başkalarına aktarmış olsalar sanırım daha zevkli olur herşey. Fakat bu tarz insanlar maalesef kendi dünyalarında uydurdukları yalan dolanın gerçek olduğuna inandıklarından etraflarındaki insanlarıda kirletmeye çalışıyorlar.
Böyle saçmasapan insanları hayatınızdan ne kadar uzak tutarsanız o kadar iyi bir hayatınız olur. Ben özellikle bilmedikleri şeyleri sanki bilirlermiş gibi başkalarına aktarmalarından nefret ediyorum. Merak ettiği birşey varsa gelip konuşması gerekirken birde üzerine kendi küçücük beyniyle yorum katıp kendince iyi bişey yaptığını düşünüyor. 

Neyseki böyle saçma insanların çoğunu hayatımdan defetmeye başladım. Artık kendi pisliklerinde uğraşıp durabilirler. Gereksiz ve basit insanlara harcayacak bir dakkam bile yok.

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Güray Oğul dedi ki...

Blogunuzu takibe aldım, bana da beklerim

http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

Yorum Gönder