26 Şubat 2017

Bişey Bildiğini Sanan İnsanlar

Yine uzun bir ara oldu biliyorum ama iş güç sosyal yaşam derken iyice serdik buraları. Önceden sürekli yazı girerdim şimdi biraz canımda istemiyor yazmak etmek. son zamanlarda ön yargılı insanlara fena halde takığım :) özellikle bilmedikleri mevzularda saçmasapan yorum yapıp yanlış yönlendirme yapmalarına ayrıca gıcığım.
Nesiniz sanki ? Alt tarafı kendini bir halt zanneden ve herşeyi bildiğini düşünen ahmaktan başka bişey değilsiniz gözümde. Düşünüyorumda boşu boşuna zaman harcıyorsunuz haddiniz olmayan şeylere karışarak.
Git kendi hayatına bak kendi yaşamını düzelt başkalarının hayatlarına burnunu sokarak nereye varmaya çalıştığını hiç anlamıyorum. Basit ve bir o kadarda gereksiz insan topluluğunda bir tane daha olması fazlalıktan başka bişey değil.
Sanki ona düşmüş yorum yapmak, başkasının hayatına burnunu sokup saçmasapan yalan dolan üretip ortalığı karıştırmak. 
Hepinizin hayatında böyle gereksiz saçmasapan kendini ve haddini bilmez insanlar vardır. Ne kadar can sıkıcı ve bir işe yaramayan insanlar olduğunu hepiniz bilirsiniz. Yok yere canınızı sıkıp huzursuzluk yaratmaya çalışırlar. Hani bide eline bişey geçecekmiş gibi çok bilmişlik yaparlar. 

Hadsiz ve yerini bilmeyen boş insandan başka bişey değildir. Aslında bazen bu tarz insanlara haddini bildirmek gelir içimden. Böyle suratına ne kadar gereksiz ve bir sıfatının olmadığını yüzüne haykırmak isterim. Fakat bazı durumlar engel olur. Neyse ki zamanı var diye düşünüyorum.
Birde bu gereksiz insanların saçma olan takipleri vardır. Hani takip ederken doğru şeyleride bulmuş olsalar ve doğruya dayalı bilgiyi başkalarına aktarmış olsalar sanırım daha zevkli olur herşey. Fakat bu tarz insanlar maalesef kendi dünyalarında uydurdukları yalan dolanın gerçek olduğuna inandıklarından etraflarındaki insanlarıda kirletmeye çalışıyorlar.
Böyle saçmasapan insanları hayatınızdan ne kadar uzak tutarsanız o kadar iyi bir hayatınız olur. Ben özellikle bilmedikleri şeyleri sanki bilirlermiş gibi başkalarına aktarmalarından nefret ediyorum. Merak ettiği birşey varsa gelip konuşması gerekirken birde üzerine kendi küçücük beyniyle yorum katıp kendince iyi bişey yaptığını düşünüyor. 

Neyseki böyle saçma insanların çoğunu hayatımdan defetmeye başladım. Artık kendi pisliklerinde uğraşıp durabilirler. Gereksiz ve basit insanlara harcayacak bir dakkam bile yok.

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

12 Şubat 2017

Gülsha Gece İxiri Harikası

Yeni ürünler her zaman dikkat çekici olmuştur benim için. Firmamıza yeni gelen Gülsha markası ürünlerini tek tek deniyorum ve denedikçede memnun kalıyorum.
Her cilt bakım ürün deneyimimde mutlaka cildimin hassasiyetini belirtiyorum. Yeni bir ürüne başlarken sürekli tereddüt eden biriyim. malum herşeyi cildime kullanamıyorum.
Gülsha gece ixirini 15 gündür düzenli bir şekilde kullanıyorum. Cildimi temizledikten sonra tonik olarak Gülsha gül suyunu tercih ediyorum. Gece kullandığım Gülsha gece ixiri tonikten hemen sonra cildime uyguluyorum.
Gülsha gece ixiri yoğun bir yağ formunda. İçerisinde gül yağının yanı sıra cilde gerekli olan vitaminler ve sıkılaştırıcı en doğal ürünler bulunuyor. Aslında cildimde henüz sıkılaşma isteği yok fakat geleceğe yatırım yapmada fayda var. Gece ixirini kullandığımda tüm cildime uyguluyorum ve üzerine herhangi bir uygulama yapmıyorum. Sabah uyandığımda cildim nemli ve tazelenmiş gibi geliyor. 

Gülsha ürünlerini keşfettiğimden beri ekstra herhangi bir ürün kullanmıyorum. Belki bazı günler unutmuş olabilirim uygulamayı ama genel olarak mutlaka uyguladım. Sonuç olarak mükemmel.
Cildim nemli ve bir o kadarda canlı bir görüntüde. Özellikle makyaj yaptığımda cildimin nemli olması çok hoşuma gidiyor. İleriki dönemlerde göz kremlerimin içerisine bir kaç damla ekleyerek kullanmayı düşünüyorum.
Gülsha gece ixir içerisinde herhangi bir esans yada paraben bulunmuyor. düzenli kullanımda ince kırışıklarda etkili ve içerisindeki hyaluronic asit bulunduğu için cilt yenilemede oldukça iddialı. Henüz yeni kullanmaya başladığım bu ürün zamanla cildimde harikalar yaratacağını düşünüyorum. Çünkü şimdiden oldukça etkili. 
İlerleyen zamanlarda Gülsha gündüz ixirinide paylaşacağım. Onun yapısıda oldukça başarılı.

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

7 Şubat 2017

Noreva BB Krem Denemesi

BB kremler ve CC kremler benim vazgeçilmezlerim. Bir çok BB ve CC krem deneyimimi paylaştım. Son zamanlarda yeni kullanmaya başladığım Noreva BB krem şimdilik makyaj başlangıçlarımdan. Ben fondöten kullanmıyorum. Özellikle fondötenler makyajın üzerinden bir kaç saat geçtikten sonra ciltte oluşturduğu görüntüden mutsuz ediyor beni. Bu yüzden fondöten kullanmayı bırakalı çok oldu. 
BB ve CC kremler hatta DD kremler benim kullandığım en mükemmel makyaj yardımcıları. Çok çeşitli olmalarına rağmen cildime uygun olanını bulmak beni oldukça yoruyor. Ama cildime uygun olanları bulduğumda da bırakamıyorum. İlla bitene kadar hatta ambalajı kesip sıyırana kadar aynı ürüne devam ediyorum. Nede olsa cildimize uygun birr ürün bulmak oldukça zor.

Noreva BB kremi kullanmaya başladığımdan beri kapatıcılığı hoşuma gidiyor. Gün içerisinde cildime daha iyi nüfus ediyor. Nemli bir görüntüde verdiği için cildimin sağlıklı olduğunu düşündürmüyor değil hani :) Cilt lekelerini onarmada sanırım etkili. Çünkü bir kaç tane sivilce lekem vardı ve yavaş yavaş tonlarının açıldığını görebiliyorum.

Bu BB kremi denemeye yeni başladığımda herhalde bir kaç güne bunu da değiştirirm diye düşünüyordum ama olmadı. Cildime nemlendirici uyguladıktan sonra BB krem ile makyaja başlıyorum. Cildimin tonunu alması çok hoşuma gidiyor. Ayrıca akşam makyajımı temizlerken normalde fondöten kullandığımızda kahverengi bir su çıkar ya işte Noreva ile oda olmuyor :)
Kışın havaların soğuk olmasıyla beraber cildin bakıma daha çok ihtiyacı oluyor. Dolayısıyla nemlendirici kullanmak mutlaka şart. Noreva BB krem hem nemlendirip hem de cildin bakımını yapabiliyor. 
Ben Noreva BB kremi sevdim. Makyajımda her zaman kullanıyorum ve sonuçlarından da memnunum. Bazı BB kremler ilk kullanmaya başladığımda sivilcelenme yapardı fakat Noreva' da böyle bir şey ile karşılaşmadım. daha iyisini bulana kadar benim için en iyisi Noreva :)

Bu içerikteki yazı ve resimler Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

6 Şubat 2017

Gülsha Gül Suyu

Her ne kadar işimden fırsat bulamasamda yinede yazı eklemeye çalışıyorum. Bir çok ürün var denediğim ve paylaşmak istediğim ama fırsatım çok olmuyor yazı eklemeye. Son olarak Gülsha gül suyu deneyimimden başlamak istedim.
Çalıştığım firma Gülsha markasının satış ve pazarlamasını yaptığı için ürünleri deneme fırsatı buldum :) 
Aslına bakarsanız ben öyle gül suyu seven bir insan değilim. Gül suyu benim için her zaman mevlütlerde kolonya yerine dağıtılan sudan ibaretti. Sürekli gül suyu ile ilgili yazılar okuyordum ama gül suyunun gerçekten harika olduğunu Gülsha markası ile anladım.
Çocukken mevlütlerde ve dualarda kullanırdık. Hiçte sevmezdim sürüldükten sonraki kokusunu. Genellikle kozmetikte tonik olarak kullanıldığını biliyoruz. Gülsha gül suyu ile tanışmadan önce gerçekten uzak dururdum gül kokusundan. Pek sevmezdim.
Gülsha markası Isparta' da yetişen Rose Damacena denilen gül çeşidini kullanarak ürünlerini üretiyor. Gül suyu içerisinde de bir miktar gül yağı olduğundan cildinizi nemli bırakıyor. Muhteşem bir tonik. Cilt bakımını yaptıktan sonra cildinize uyguladığınızda sonuç mükemmel.

Gülsha gül suyunu ben sabah akşam şeklinde uyguluyorum. Gece yatmadan önce cildime uygulayıp cilt ürünlerimi kullanıyorum. Sabah ise yüzümü yıkadıktan sonra uygulayıp biraz bekleyip öyle makyaj yapıyorum. 
Gül suyunun etkileri ile gözenek sıkılaştırıcı ve nemlilik vermesi. Şimdilik cildim herhangi bir reaksiyon vermedi ve bundan oldukça memnun kaldım. Aslında tüm cildede uygulanabilir. çünkü o bildiğimiz ekşi gül suyu kokusu ciltte kalmıyor. Tüm cilde duş sonrası uygulandığında etki gösterebileceğini düşünüyorum. 
Gülsha markasının gül suları iki boyda eczanelerde satışta. 50 ml ve 200 ml boyutundaki bu ürünler uzun süre kullanmanızı sağlıyor.
Gül suyunu kullanmaya başladığımdan beri cildimde sivilcelenme olmalı. Ayrıca cildimde parlaklık oluşturmaya başladı. İlk kez bir ürünü cildime direk uygulayabildim. Alerji yapabileceğini düşünmeme rağmen cildim oldukça rahatladı. Bu arada gül suyunun yatıştırıcı özelliği sanırım benim cildimde etkili oldu.
İçeriğindeki bir miktar gül yağı alerjimi önlediğini düşünüyorum. İlk kez denememe rağmen oldukça memnun kaldım. 
Diğer Gülsha ürünleride yine deneme kadrajıma girdi. Bir süre sonra mutlaka onları da paylaşacağım. Ayrıca unutmadan belirteyim ben Gülsha gül suyunu makyaj sabitleyici gibi makyaj sonrasında tekrar uyguluyorum ve tüm gün makyajım allığım dahil bozulmadan duruyor :) Bunu da öylesine denemiştim ama hoşuma gitti :)
Gülsha markasına teşekkürler bana gül suyunu sevdirdiği için :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 Şubat 2017

Revox Kalıntı Giderici Şampuan

Bir çok Blogger arkadaşımın deneyip yorumladığı Revox yeni ürünü Kalıntı giderici şampuanı bende yorumlamasam olmazdı :) Daha önce Revox marka şampuan ve saç kremini kullanan biri olarak yeni çıkan bu ürününde vaadleri yerine getirdiğini düşünen biriyim.
Revox kalıntı giderici şampuan aslında daha çok yorulmuş saçların arındırılmasında kullanıldığında daha verimli sonuç alabileceğinizi bir ürün bana göre. Hepimiz saç jölesi,saç spreyi ya da diğer saç bakım ürünlerini kullanıyoruz. Sağlıklı bir saçın sağlıklı ve güçlü saç diplerinden geldiğinide biliyoruz. Bana göre bu tamamen dipten yapılması gerekiyor. Çünkü siz saç diplerinin hava almasını ne kadar engellerseniz uzayan saçlarınız bir o kadar sağlıksız bir yapıya sahip olur. Onun için saçlarınızda çnlem almak istiyorsanız mutlaka öncelik olarak saç diplerine bakım yapmalısınız.
Revox kalıntı giderici şampuanı hafta 2 defa kullanan biri olarak oldukça memnun kaldım. Çünkü saçlarımı yıkadıktan sonra saç diplerimde ferahlama hissediyorum. Daha önce saç uzatan formüllü Revox şampuan kadar favorilerimin arasında yer aldı kendileri.

Ben hafta içi yoğun çalışan biri olarak aslında her akşam saçlarımı yıkamaya meraklı biriyim. Tüm gün trafikte toz toprak ve bunun yanı sıra sigara dumanı olduğu gibi saçlarımda kalıyor. Ayrıca sanki saçlarımda ağırlık varmış gibi hissetmeme sebep oluyor. Bunun yanı sıra bazı günlerde saç spreyi kullanmak zorunda kalabiliyorum. Birde üstüne saçlarım için yıkadıktan sonra kullandığım açıcı spreyler ve kuru yağlar mevcut. Saç ister istemez kendini yoruyor.
Saçlarımı uzatalı belki 3-4 yıl olmuştur. Uzatmaya çalışırken az çilede çekmedim hani. Resmen çeke çeke uzatmış gibi :)
Haftaiçi kullandığım saç ürünlerinden saçlarımı tamamen arındırmak için kullandığım Revox arındırıcı şampuan saçlarımda istediğim sonuçları almama yardımcı oluyor. Haftada iki kere uyguluyorum. Saç diplerim nefes alıyormuş hissine kapılıp ve daha sonrasındaki yumuşaklığı beni benden alıyor.
Ben şampuanı kullanırken son suda kullanıyorum. Diplere yedirip 5 dakika bekledikten sonra durulama yapıyorum. Sonrasında herhangi saç kremi filan kullanmıyorum. Sanki tekrar saçlarım kirlenecekmiş gibi hissediyorum. Bu ürün sayesinde saçlarım daha çabuk uzamaya başladı.
4 yıldır kuaför yüzü görmeyen saçlarıma her türlü bakımı kendim yaptığım için oldukça sağlıklı bir saç yapım olmaya başladı. Uçlarında kırık olmuyor kuaföre gitmeyi bıraktığımdan beri. Saçıma uygun bakım ürünleri bana şimdilik yeterli geliyor.
Haftada iki kez uyguladığım Revox arındırıcı şampuan ile de bir süre yolumuza devam edecekmişiz gibime geliyor. Revox ürünlerinin her birini seviyorum. Neyi vaad ediyorsa onu yerine getiriyor.Daha önce kullanmış olduğum at kuyruğu ekstreli şampuan ise sadece saçlarımda sertlik ve kuruluk yaratıyordu. Neyse ki onada formül buldum. Şimdi oldukça yumuşak bir yapıya sahipler.
Bu ürünü kullanıp memnun kalmayan yoktur diye düşünüyorum. Saçlarınızın güzelliği her daim yanınızda olsun :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.