7 Ocak 2017

#KiriksemsiyeHintliKızlar Etkinliği Sponsorları- Kozmetik

İş yoğunluğumdan bir türlü doğru düzgün yazı giremiyorum. Kendi etkinliğimin yazılarını bile henüz bitirmiş değilim. O kadar çok deneyeceğim ürün varki ben bile yetişemiyorum. Bu seferde kozmetik sponsorlarını paylaşayım dedim :)
Bargello parfümlerinin kokusuna bayılıyorum. Hepsi birbirinden güzel ve bir o kadarda şahane. Etkinliğimde yalnız bırakmadılar. Teşekkürler Bargello..

Beyond maskelerini ilk defa deneyeceğim. Hatta bir tanesini denemiştim ya hatırladım :) Ciltte bıraktığı etki harika. Teşekkürler Beyond.

Bionike ürünlerini işim gereği sık sık görüyorum. Deneyeceğim içinde şanslı sayılıyorum sanırım. teşekkürler Bionike.


Biota markası hepimizin artık yakından tanıdığı bir marka. Daha öncede bir çok ürününü deneme şansım olmuştu.Ayrıca fotoda neye baktım acaba böyle şapşik çıkmışım :)  Teşekkürler Biota.

Boyner bizlere güzel hediyelerinden de göndermişti. özellikle kendim için seçtiğim allığını en kısa sürede kullanmaya başlayabilirim.Teşekkürler Boyner.

Gratis hepimizin mutlaka alışveriş yaptığı kozmetik alışveriş marketi. Wet'n Wild rujları ile aramızdaydı. Teşekkürler Gratis.

Capilactif markasını henüz yeni tanıdım. Özellikle saç ürününü mutlaka kullanacağım. Teşekkürler Capilactif.

Lr artık ailemizin bir parçası. Bizlere destekleri için teşekkürler LR.

Noreva markasıylada henüz tanıştık. Bakalım nasıl bir etkisi olacak. Sonuçları paylaşmak isterim. Teşekkürler Noreva..

Renklidukkan Catrice marka kozmetik ürünleri ile aramızdaydı. Göz farının yoğun yapısı çok hoşuma gitti. Ayrıca rimel bir harika :) Teşekkürler Renklidukkan.

Revox artık ailemizin bir parçası. Sağolsun yine desteklerini esirgemedi ve Revox yeni ürünleri ilede yanımızda oldu. teşekkürler Revox.

Termalife maskelerini sürekli duyuyordum. Deneme imkanım olduğu için çok mutlu oldum diyebilirim. İlerleyen günlerde bununla ilgili yazı yazmaya çalışacağım. Teşekkürler Termalife.

Babe markasına ait tüm ürünleri seviyorum. Etkinliğimde de sponsor olmaları gerçekten mutlu etti. Teşekkürler Babe.


Etkinliğimde sponsor olan tüm markalara tekrar  teşekkür ederim.

1 yorum:

Lerzan Kara dedi ki...

hepsini güzel günlerde kullan tatlım

Yorum Gönder