22 Ocak 2017

Ailemize Yeni Katılan Marka

Gözümüz aydın oldu :) Geçtiğimiz hafta Gülsha markası ile yakından tanışma fırsatımız oldu. Çünkü artık Gülsha markasını şirketim Via Kozmetik distribütörlüğü adı altında Türkiye' de satışa sunulacak.
Tabia Besin destek ürünlerinin satış ve pazarlamasını yapan Via Kozmetik ailemize yeni bir marka daha kattı. Eczanelere hizmet götürdüğümüz şirketimi aslında çok seviyorum. Çünkü biz bir aileyiz. 
Çalışmaktan keyif alan biri olarak her zaman doğru bilgiyi karşı tarafa aktarmayı seviyorum. Evet çok yoğun çalışıyoruz. Hatta sosyal hayatın sıfırlandığı bir iş temposunda çalışıyorum diyebilirim. Ama yinede işimi çok seviyorum. Keyif verici bir yanı var.

Daha önce Tabia markasını belkide bir çoğunuz benim sayemde duymuşsunuzdur. Elimden geldiğince Blogger arkadaşlara marka ile ilgili bilgi vermeye çalışıyorum. Tabia ile devam ettiğimiz işimize bir bebek daha geldi ve heyecanı ikiye katladı.
Gülsha markasını daha önce bir çok kişi yazıp tanıma imkanı bulmuştur. Artık eczanelerde gördüğünüz Gülsha markası şirketim tarafımdan satış ve pazarlaması yapılarak doğru zamanda doğru hizmet anlayışıyla eczanelerde olacak. Ben çok sevindim yeni bir markanın bizim bünyemizde olmasına.
Daha sonraki günlerde Gülsha markası ilede sizlerle bilgi paylaşıyor olacağım. Daha şimdiden kullanmaya başlayıp memnun kalanlardanım :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Lerzan Kara dedi ki...

hayırlı olur inşallah
denemek için sabırsızlanıyorum

Yorum Gönder