5 Aralık 2016

Wet'n Wild Rujlar

Uzun bir aradan sonra merhaba desem :)
İşlerimin yoğunluğundan ve etkinlik çalışmalarımdan dolayı bir türlü buraya yazı giremedim. Neyseki haftasonları yazı yazmak için en mutlu zaman. Ne yazı yazsam ne paylaşsam diye düşünürken 29 ekim Lerzan'ın etkinliğinde sponsor olan Gratis rujlarını paylaşmak istedim.
hafta içi bir kaç defa kullandım. Wet'n Wild markasına ait daha önce kaş farı kullandığımı belirtmiştim. Bu yıl yeni gelen mat rujları da benden tam not alır gibi ama dudakları nemlendirmediğinizde kuru dudağa uyguladığınızda maalesef pütür pütür oluşu bir eksi kazanmasına sebep oldu.

Etkinliğimizde bizlere hediye edilen renkler kışın kullanılacak olan renklerden oluşuyor. Aslında fazla makyaj tazelemek istemeyenler için mat rujlar her zaman daha iyi diyebilirim.
Yumuşak sürümü kolaylık sağlıyor. Birde ben Wet'n Wild rujlarının ambalajını seviyorum. Çünkü diğer markalarda kullandığım ruj ambalajları zamanla açıp kapamadan dolayı aşınıyor ve bir süre sonra çantada kapağı açılmış ve çantanın içini mahvetmiş rujlarla karşılaşıyorsunuz. Wet'n Wild ruj ambalajlarında böyle bir sorun olmuyor.
Renklerin günlük makyajda kullanılabilir olması herkesin tercih ettiği renkler oluyor. Benide renklerim belli aslında. Tabi ruh halime göre ruj seçimim değişiyor :)
Bazen nude renkleri tercih ederken bazende asi yanımdan dolayı farklı renkleri kullanıyorum.
Wet'n Wild markasına ait bu mat rujlar şimdilik benim favori renklerim. Bakalım ilerleyen günlerde gidip farklı renklerini de alır mıyım bilmiyorum. Bir dünya ruj var ve hangisini süreceğimi şaşırıyorum :)

Bu içerikteki görsel ve yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder