4 Aralık 2016

Loreal Paris Skin Perfection BB Krem

Cildim için kullanmadığım BB krem kalmadı heralde. Her kullandığım BB krem yeni bir şey keşfettiriyor. Kimi cildimi pürüzsüzleştirirken kimi de aksine sivilcelenme yapıyor. Memnun kaldığım BB kremlerden biri daha ve son iki haftadır kullanmaya başladığım Loreal Paris Skin Perfection BB krem.
Uzun süredir ününü duyuyordum ama en son  Gratis alışverişimde 16 tl ye düşünce alıp denemek istedim. 5'i bir arada etki ile adından sıkça söz edilmiştir. Benimde dikkatimi çekti ve denediğim için şanslıyım :)
Loreal Paris Skin Perfection 5 etki vaadlerinin yarısını yerine getirebiliyor.Nedir peki bu vaadler;


24 saat nemlendirme
Cilt tonunu eşitleme
Ciltteki kusurları pürüzsüzleştirme
UV koruma
L.H.A+ Vitamin CG desteği..

Nemlendirmeden başlayalım. Evet belki kış günlerinde yeterli olmayabilir nemlendirmesi. Çünkü gün içerisinde farkediyorum cildimdeki nemliliği ama kışın soğuklarına dayanmaz. Bu yüzden cildin altında mutlaka kış aylarında ayrı bir nemlendirici kullanmalısınız.
Cilt tonunu eşitleme benim için pek sorun değil ama cildimin rengini aldığını da düşünmüyorum. Fakat makyajımda istediğim tonu veriyor. Hakkını yememek lazım :)
Cilt üzerinde bulunan sivilce lekeleri ve siyah nokta lekelerinde o kadar başarılı değil. Günlük doğal bir makyaj yapıyorsanız evet bu BB tercih edilebilir. uzun dönemde sıkıcı gelecektir. Değişiklik isteyebilirsiniz.
UV koruması cildimde ilk kez bunu farkettim diyebilirim. Çünkü alerjik bir cilde sahibim ve güneş alerjim var. Güneşin zararlarının çoğunu birebir yaşamış biri olarak BB krem kullanırken UV ışınlarına karşı cildinizi en iyi şekilde koruyacak ürünlerden biri.
Vitaminlere gelince açıkçası ben cildime bu desteği yaptığını sanmıyorum. Çünkü ekstra kullandığım cilt bakım ürünlerinin bunda daha çok etkisi bulunuyor.

Kısacası Loreal Paris Skin Perfection BB krem için vaad edilenler yarısını yapıyor yarısını yapmıyor. En azından benim cildim için. Belki sizin cildinize daha iyi gelebilir. Ben böyle üçü beşi bir arada ürünleri pek sevmem zaten ama bu ürüne şans vermek istedim. Şansımızı verdik ve sonuç ikinciye alır mıyım bilmiyorum. ürünümü değiştirdiğimde anlayacağım onu :)

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder