25 Aralık 2016

#Kiriksemsiyehintlikizlar Sponsorları - Gıdalar

Yoğun bir iş temposu içinde olan ben için yazı yazmak bile zorlaştı. Ne zaman yazı yazmak istesem maalesef işim beni esir alıyor. Vaktimin çoğunu iş ile geçirince sosyal hayata ve bloga vakit ayıramaz oldum. Bu yüzden çok sık yazı paylaşamıyorum. 
Kırık Şemsiye geçtiğimiz haftalar hintli kızlar konsepti ile yine bir etkinlik devirdi.
Katılan tüm blogger arkadaşlara ve bizlere sponsor olan markalarımıza çok teşekkürler. Bakalım etkinliğimizde kimler bizimleydi;

Her etkinliğimde olduğu gibi yeni markalara ve tanıdığımız diğer markaların ürünlerine yer vermeye çalıştım. Öncelikle gıdalardan başlamak istiyorum.
Zeytinyağı ve nar ekşisi ile aramızda olan aplusdogalyasam ürünlerine teşekkürler. Zeytinyağının lezzeti gerçekten güzeldi. 

Uneller her etkinlikte biz bloggerlara destek vermeye özen gösteriyor. Çeşit çeşit lezzetleri ile yine bizlerleydi. Teşekkürler Uneller.

Kahve benim hayatımdaki vazgeçilmezler arasında. Binefeskahve henüz yeni bir kahve markası olmasına rağmen aslında uzun yıllardır bu kahvenin tadını seviyorum. Etkinliğimde bizleri yalnız bırakmadı. Eşsiz lezzetlerini tatmanızı öneririm. Teşekkürler Binefeskahve.

Simay pişmaniye daha önceki etkinliğimde de beni yalnız bırakmamıştı. Yine pişmaniyeleri ile sponsor olarak bizleri yalnız bırakmadı. teşekkürler Simay Pişmaniye.

Pınar markasına ait tüm ürünleri seviyorum ve bu sefer evimizde mutlaka olması gereken lezzet ile aramızdaydı. Ekşi krema ile farklı tatlar yapabileceğimi umuyorum. En kısa sürede bir tarif yapmayı planlıyorum. Teşekkürler Pınar.

Yemek Zevki dergisi' de bizlerin yanındaydı. İçerisinde yer alan şef menülerini denemek için sabırsızlanıyorum. teşekkürler Yemek Zevki.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder