7 Aralık 2016

Hintli Kızlar Etkinliği Sayılı Günler

Ah yine bir Kırık Şemsiye klasiği :)
Evet bu sefer yine bir etkinlik yine farklı bir konsept. Her yıl başka konseptler bularak etkinlik yapmaya çalışıyorum. Bu yıl ikinci etkinliğim olacak. #hintlikizlar hastagi ile daha önce yapılmayan bir etkinlik yapmak istedim. Blogger etkinliklerini seviyorum. Arkadaşlarla geçirilen saatler önemli. Beraber olacağım bir çok Blogger arkadaşım emek vererek geliyorlar etkinliğime. Hintli kızlar konsepti ise bu yıl nedense herkeste bir hint modası vardı ve bende yılın sonuna geldiğimiz şu günlerde böyle bir konseptle etkinlik yapmak istedim.

Yoğun iş hayatımdan dolayı belki biraz az çalıştım bunun için ama yinede güzel şeyler olacağından eminim.
Etkinliğim için daha yıllar öncesinde ilk etkinliğimi yaptığım mekanı tercih ettim yine. İstanbul Secret Garden. Benim için ayrı bir yeri var mekanın. Çünkü benim blog dünyasında ilk blogger etkinliğimi yaptığım mekan. Hatta görüşmek için gittiğimde bile duygulanmıştım.
10 aralık 2016 cumartesi günü #hintlikizlar blogger etkinliğim var ve ben acayip heyecanlıyım. Giyeceğim kıyafetim bile her baktığımda heyecan uyandırıyor. Eh biz etkinliğe kaçar artık :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Derya dedi ki...

Diger arkadaslarin yazilarindan çok güzel bir erkinlik oldugunu okudum. Hint kiyafet ve takilarini çok severim. Senin yazini ve kiyafet detaylarini da çok merak ediyorum.

Yorum Gönder