13 Kasım 2016

#LerzanKaradanli29Ekim2Yasinda Etkinlik Sponsorları - Kozmetik ve Kişisel Bakım

29 Ekim tarihinde gerçekleşen blogger etkinliğimizin son sponsor yazısı ile geldim :) Yeni tanıyacağım ve daha önce kullanmış olduğum bir çok marka bizlere sponsor olmuştu. Aslına bakarsanız en çokta beraber olmayı seviyorum. Daha keyif verici geliyor. 
Sponsorlarımıza geçelim ;

İlk kez deneyeceğim Lilafix ürünlerini. Şimdilik araştırmalarım doğru bir ürün olduğunu söylüyor bakalım benim saçlarıma yarayacak mı ? Teşekkirler Lilafix.

Lr artık evimizin her köşesinde. Özellikle Emergency Sprey acil durumlarda en iyi kurtarıcılardan biri. Teşekkürler Lr..

Pereja markasının daha önce kolonyalarına hayran biri olarak bu güzel ürünleri de deneyimleyeceğim için şanslıyım. En kısa zamanda kullanmaya çalışacağım. Teşekkürler Pereja..

Sürekli Gratis alışverişi yapanlardan sadece biriyim bende. Wet'n Wild rujlarını kalıcılığından dolayı çok severim. Etkinliğimizde de yer alması çok sevindirdi diyebilirim. Teşekkürler Gratis..

Odak Parfümeri parfümleri arasında yeşil olanı her zaman kullanıyorum. Hatta bir keresinde alışveriş merkezinde kızın biri çok hoş kokuyorsunuz parfümünüz harika demişti. Bu seferde sevdiğim koku denk gelmesi beni mutlu etti. Teşekkürler Odak Parfümeri

Lesoleil şampuanlarını uzun süre kullanmış biri olarak yeni formülü merak ediyordum. Bunu hemen kullanmaya başladım. özellikle duş sonrasında saçlarımın yumuşaklığı beni mest etti. Teşekkürler Lesoleil..

Bebak markasının hemen hemen bütün ürünlerini kullandım. Acıbadem sütü zaten sürekli elimin altında olan bir ürün. Teşekkürler Bebak.

Şuanda da kullanmaya devam ettiğim Hc Hair Care şampuan ve saç kremi saçlarımın biraz daha iyi olmasını sağladı. Açıkçası şimdili memnunum. Serumu da kullanmaya başlayacağım bakalım. Teşekkürler Hc Hair Care..

Revox geçen yıl uzun bir süre kullandığım bir şampuan. Saçlarımın uzamasında oldukça etkili olmuştu. Teşekkürler Revox.

Bioderma ürünlerinden mutlaka herkesin evinde bulunur. İlk kez deneyeceğim bu ürünü de. Hatta etkinlik sonrasında hemen denemeye başlamıştım ve paylaşmıştım. Teşekkürler Dermokozmetika.

Flormarın son matte serisi inanılmaz harika.Rujlarına bitmiş durumdayım ve çantamdan ayırmıyorum. Teşekkürler Flormar.


Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder