11 Kasım 2016

#LerzanKaradanli29Ekim2Yasinda Etkinlik Sponsorları - Diğer

Bu ara sık sık karşılaştığınız etkinlik postlarından sonuncusu da karşınızda. Bu sefer Kozmetik ve Gıda dışında bizlere etkinliğimizde sponsor olan firmalardan bahsedeceğim.
Blogger etkinliklerinin en güzel yanı aslında yeni arkadaşlar edinmek ya da arkadaşlarınız ile vakit geçirmek. Bunun yanı sıra yeni firmaları da tanıyarak onların ürünlerini denemenizde ayrı bir keyif oluyor. Ama bana kalırsa ilk nedeni her zaman daha iyi. 
Gelelim son sponsor yazımıza ;
2017 yılına kalan son bir ayda Saros ajanda bizleri düşünmüş ve etkinliğimizde bizlere ajanda armağan etmişti. Ben herşeyi yazıp çizdiğim için benim için harika oldu :) Teşekkürler Saros Ajanda.

Okumayı severim ama bu aralar pek bir fırsat bulamıyorum. Anca uzun bir tatil olacak o zaman oturup doya doya kitap okuyacağım. Burcu Serra Şentekin tarafından yazılan Bir Menfaatime Bakıp Çıkacağım isimli kitap ile aramızdaydı. Kısa sürede okuyarak yorumlamak istiyorum açıkçası. Çünkü merak içindeyim :) 

Daha öncede tanıştığımız İnancam, yine harika kolyeler ile bizleri mutlu etti. Bu tarz farklı takılar her zaman ilgimi çekmiştir. Teşekkürler İnancam..

Diğer bir takı firmamız ise Kayra Yaren çini takıydı. Sanırım benim ruhum bu tarz takılarda mutlu oluyor. Teşekkürler Kayra Yaren..

Pierre Cassi gömleklerini duymayan kalmadı sanırım. Ben özellikle gömlek kalitesinden yana çok memnunum. Her ne kadar erkek gömleği giymesem de hediye olarak verdiğim arkadaşlarım oldukça memnun. Hatta daha önceden hoşuma giden bir erkek gömleğini kendimde kullanmıştım ve diğer markalara oranla beğenmiştim. Teşekkürler Pierre Cassi.

Kitap ayracımız Sevgili Gülümser Hanım'dan geldi. Benim kitap ayraçlarım oldukça fazladır. Bu yüzden onların arasına bu farklı kitap ayracımda dahil olduğu için memnunum. Teşekkürler Gülümser Hanım...

Kokulu taşlar son zamanlarda oldukça favori. Bu seferki taşlarımız da Hici Kokulu Taşlardandı. Bu kokulu taşların bir diğer özelliği ise magnet olması.Evin buzdolabında kocaman adım :) Teşekkürler Hici Kokulu Taş...

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder