6 Kasım 2016

#LerzanKaradanli29Ekim2Yasinda Etkinlik Sponsorları - Gıda

Geçtiğimiz hafta Sevgili Lerzan'ın 29 Ekim etkinliği için Kayseri'ye gitmiştik. Uzun bir aradan sonra tekrar bir arada olmak oldukça güzel ve eğlenceliydi. Bu etkinlikte bizleri yalnız bırakmayan firmalarımız ürünleri ile aramızda yer aldı.
Daha önce yazdığım etkinlik yazısı sonrası sponsorlarımızı da sizlerle paylaşmak istiyorum.

Knor bizlere yine güzel bir paket yollamıştı. Hazır çorba ile aram çok fazla yoktur fakat Knor ürünlerinin doğallığını seviyorum. Teşekkürler Knor ..

Diyet yapanlar için içecek arıyorsanız Aspire tam size göre olabilir. Tadını severim ve arabada içecek bişey aradığımda mutlaka yanımdadır. Teşekkürler Aspire..

Daha önce bir çok tarifini ve ürününü kullandığımız Kenton yine bizlerleydi. Teşekkürler Kenton..

Tabia besin takviyeleri ile aramızdaydı. Keten tohumu bitkisel omega3 olduğu için özellikle bu dönemde oldukça faydası olacaktır. Teşekkürler Tabia..

Ala Butik Pasta şekilli kurabiyeleri ile aramızdaydı. Geçen yıldan tanıdığım ve beğendiğim Alabutik Pasta güzel kurabiyeleri için teşekkürler ...

Muhteşem etkinlik pastamız ise Ra Butik Pastadan. Özellikle içerisindeki fıstıklara bayıldım :) Benim tatlıyla pek aram olmasada pasta denilince iki kere düşünüyorum. Ayda bir iki defa tatlının dibine vuruyorum :) Teşekkürler Ra Butik Pasta...

Bizleri ağırlayan Operon Cafe'nin ikramlarını oldukça beğendim. Tuzlu kurabiyelerin tadı bir başkaydı. Ayrıca tüm personele de bizleri ağırladıkları ve eksiksiz hizmet verdikleri için teşekkürler..


Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder