20 Kasım 2016

Kupa Kızın Kedi Kumu

Evimizin en küçük üyesi Kupa kızı evde herkesin ilgisini üzerine toplamayı çok iyi başarıyor. Herkes gündüz Kupa'yı özlüyor :) Akşam oldumu kucaktan kucağa geziyor zilli :)
Özlüyorum evet. Gündüz çalışırken çok özlüyorum. Geçenlerde yine beni evin içerisinde saklanıp korkutmasına rağmen ne kızabiliyorum ne de cezalandırabiliyorum. Ceza dediğimde odanın kapısını kapatmak :) Yüzüne baktığımda huzur buluyorum :)
İyice alıştık iyice sevdik biz Kupa' yı.
Kedi bakımı aslında kolay olmasına rağmen bir o kadar da zorlayıcı. Heleki bizim Kupa gibi seçici kediye sahipseniz yandığınızın resmidir. Kupa her mamayı yemiyor her kedi kumunuda sevmiyor. Aslında bazı kediler gibi tuvalete alışsa ne güzel olur :)

Bir çok kedi kumu denemesinden sonra son olarak aldığım Armokitty kedi kumu hoşuna gitti hanımefendinin. Yanlışlıkla iri taneli almıştım. Patilerinin arasına girmesin diye. Ama hata yapmışım iri taneli kedi kumunu tercih etmekle. Yeni gelen ince taneli kedi kumunda daha rahat etti.
İran kedileri nazlı olur diyorlar da aslında doğru diyorlar. Bizim Kupa'nın nazından niyazından geçilmiyor. Hemen trip atıyor. 
Armokitty kedi kumu diğer kedi kumları gibi toz olmuyor. Ayrıca koku hapsetme özelliği sayesinde bütün gün evde yalnız olan Kupa tuvaletini yaptığında eve geldiğimizde koku olmuyor. Çok çabuk topaklanarak kumu temizlerkende zorluk çıkarmıyor. 10 kg kedi kumu bize hemen hemen 1 ay gidiyor. Bu sayede sürekli kedi kumu almak zorunda kalmıyorum. Bizim için en iyi yanı tozlanma olmaması. çünkü Kupa iran kedisi olduğu için burnundan dolayı ileride solunum güçlüğü çekecek. Birde kumdan kaynaklı solunum sorunu yaşamasını istemem. Fiyat olarak da oldukça uygun olması bu kedi kumunu tercih etmenizi sağlayabilir.
Şimdilik Armokitty kedi kumundan Kupa'da oldukça memnun bakalım ileride ne olur neye karar verir bilinmez :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder