6 Kasım 2016

Bioderma White Objective H2O Denemesi

Bioderma ürünlerini denemeyenimiz kalmamıştır. özellikle makyaj temizleme solüsyonları benim için ayrı bir yerde. Bioderma ürünleri her zaman kaliteli ve istediğiniz sonucu almanızı sağlıyor. Yeni denemeye başladığım Bioderma White Objective H2O ise lekeli ciltlerde kurtarıcı görevi görecektir.
Lekeli ciltlerin başlangıcı aslında kullanılan makyaj malzemeleri ve cilde yeteri kadar bakım yapılamamasından kaynaklanıyor.
Ben günlük olarak makyaj yapıyorum ve mutlaka akşam eve geldiğimde temizleme yapıyorum. Bioderma White Objective H2O kullanmamın sebebi ise zamanında inatçı bir şekilde çıkan sivilcelerimden arda kalan lekeler. Cildimde güneş lekesi yada farklı bir leke yok. Fakat kalan bir kaç tane sivilce lekesi beni rahatsız ediyor.

Kullanmaya başladığımdan bu yana cildimdeki aydınlık beni mutlu ediyor diyebilirim.Özellikle makyajımı temizlemek için kullanıp cildimi kurulayıp bırakıyorum. Pamuk yardımıyla bunu yaptığım için cildimde tahriş olmuyor. Ertesi güne kadar duruyor ve yüzümü yıkıyorum. En azından ben bu şekilde kullanmaya başladım. Cildimde hafif bir aydınlık etkisi yarattı ve bundan da mutlu olduğumu belirtmiştim :)

Cildimde bulunan sivilce lekelerine ise ilerleyen dönemde yer vermeye çalışacağım. Bioderma'nın kullandığım diğer ürünleri de bu ürün kadar iyi. Cildimde yarattığı etkiyi seviyorum.
Bakalım küçük sivilce lekelerimde etkisi nasıl olacak :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder