7 Kasım 2016

Bioderma Sebium Foaming Gel - Karma ve Yağlı Ciltler İçin

Daha önceki yazımda Bioderma ürünlerinden makyaj temizleme solüsyonlarından birine yer vermiştim. Lekeler için ideal olan o temizleyici sonrasında 2 haftadır düzenli şekilde kullandığım diğer Bioderma ürünlerinden biri de karma ve yağlı ciltler için dengeleyici ve içerisinde deterjan bulunmayan temizleme jelinden bahsetmek istiyorum.
2 haftadır hergün makyaj temizlerken kullanıyorum. Hassas ve alerjik bir cilt tipim olmasından dolayı ben biraz dikkatli kullanıcı olmak zorundayım. Bu yüzden sık ürün değiştirip doğru ürünü bulana kadar markalarla savaş halindeyim :)

Bioderma sebium foaming gel aslında karma ve yağlı ciltler için en ideal yüz temizleme jellerinden biri olabilir. Ben günlük olarak makyaj yapan biriyim ve temizleme jelleri benim için önemli. Kullanmaya başladığımdan beri cildimde yağ dengelediğini farkediyorum. Karma hassas bir cilt tipim olduğundan özellikle makyaj temizlerken yardımcılarımın arasında en iyilerinden. Hafif dokusu benim cildime çok iyi geldi. Bu arada inanılmaz bir temizleyici çünkü göz makyajımı her ürün temizlemiyor.
Ben temizleme jellerini makyaj temizleme jeli olarak da kullanıyorum. Dolayısıyla iki işi bir arada yapıyor olması gerekiyor.
Cildimi bu ürün ile temizledikten sonra kremimi ya da cilt yağımı uyguluyorum. Cildimde yumuşak bir etkisi oluyor. Tüm cildimin hava aldığı hissine kapılıyorum. 
Bioderma ürünleri cilt bakım ürünleri arasında benim için gerçekten başarılı ve bundan iyisini bulana kadar bu ürüne devam :)
Yağlı ve karma bir cildiniz var ise denemenizi şiddetle tavsiye ederim.. Fiyat açısından da oldukça uygun olan bu ürün kurtarıcınız olabilir. Yağlı ve karma ciltlerdeki parlaklığıda en iyi şekilde dengeliyor.
Yeni bir Bioderma ürünü deneyene kadar şimdilik elimdeki Bioderma ürünleri cildimin ihtiyacını görecek gibi :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder