13 Ekim 2016

Tabia Çörek Otlu Kantaron Ağız Bakım Spreyi

Hastalıktan başımı kaldırdığım dakikada kendimi işte bulmak ve bloga zaman ayırmak gerektiğini çok iyi biliyorum. Hasta olduğum bu süre zarfında bir çok ilaç kullanmış biri olarak birde bu ilaçlarımın yanında çantamdan ayırmamam gereken bir ürün daha keşfettim.
Tabia markasıyla tanıştığımdan bu yana bir çok ürüne hayatımda yer veriyorum. Çünkü insanlara bir şeyi önerirken mutlaka kullanıp deneyimlediğim ürünleri paylaşmak bana daha kolay geliyor.
Evet hala hastayım ve hala tam düzelemedim. Bu yüzden ek olarak aldığım gıdaların yanında birde spreyleri kullanıyorum. Burun açıcı spreyden sonra Tabia çörek otlu kantaron ağız bakım spreyini kullandım. Peki bunu niye kullandım ve ne sonuç aldım ?

Tabia çörek otlu kantaron ağız bakım yağı normal aynı ağız spreyleri gibi. Uçuk, aft, faranjit, boğaz enfeksiyonu, soğuk algınlığı ve diş eti sağlığı için kullanılıyor. Ağzınıza bir kere sıkarak ağız içerisinde dolandırıp yutabiliyorsunuz. Eğer boğaz enfeksiyonunuz yada faranjitiniz var ise ağızda yanma yapıyor. Ben grip olduğumdan ve boğazımdaki kaşıntıdan rahatsız olduğum için kullandım. Bir kaç saniye boğaz yanmasından sonra rahat nefes almaya başladım. Bir kaç saat çok rahat bir şekilde nefes aldım ve boğazımdaki kaşıntı bir gün içinde geçti.

Eğer bu mevsimden dolayı faranjit sorununuz var ise mutlaka çantanızda olsun derim. Tamamen doğal olduğu için kullanılan ilaçlar ile hiç bir yan etkisi yok. Bunun yanı sıra diş etlerinizde kanamalar meydana geliyorsa yine bu ağız spreyine başvurmanızı öneririm.
Bazı kişilerde vitamin eksikliğinden dolayı çok sık uçuk problemi olur. Geçen hafta babamın stresten kaynaklı çıkan uçuğunun üzerine bile Tabia çörek otlu kantaron ağız spreyi sıktım. Ertesi gün uçuk kapanmaya başladı.
Diyabet yaraları olan kişilerede iyi geleceğini söylemek isterim. Açık ve iltihaplı yaralarda bu spreyi rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Neyseki hastalığım yavaş yavaş geçmeye başladı. En kısa sürede eski halime döneceğim gibi :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder