31 Ekim 2016

#LerzanKaradanli29Ekim2Yasinda Blogger Etkinliği

Bu hafta cumartesi Kayseri'ye uçtuk ve Sevgili Lerzan arkadaşımın 29 Ekim etkinliğinin 2. yaşını kutladık. Etkinlikte bulunan çoğu arkadaşımla daha önceden bir araya gelmiştik ve tekrar bir etkinlikte daha bir araya gelmek gerçekten eğlenceliydi.
Lerzan yine çok güzel hazırlanmış ve bizleri yine aynı mutluluğuyla bizleri en iyi şekilde ağırlamayı başardı. 

Kendisine teşekkür ederim. Tekrar Kayseri'ye gelip güzel bir etkinlikte bir araya gelmek güzeldi.
Mekanımız bizlere sponsor olmuştu. Operon Cafe' ye bu daveti ve hizmetleri içinde ayrıca teşekkür ederim. Kayseri' ye gittiğinizde mutlaka uğramanızı tavsiye ederim. Çünkü hem servis yönünden hem de ortam bakımından başarılı bir yer. Doğum günü ve evlilik teklifleri için tercih edilecek bir yer.
Etkinliğimizin başlama saatinden önce uçağımız iniş yaptı. Sağolsun kızlar bizi yalnız bırakmayıp gelip aldılar. Mekana varıp hasret gidermemek olmazdı. 

Lerzan' ın her etkinliğinde olduğu gibi başlangıçta İstiklal Marşı'mızı okuduk ve daha sonrasında arkadaşlarla ile sohbete başladık. Benim en çok sevdiğim yönü bir araya gelerek bol bol sohbet etme imkanı bulabilmemiz.
Etkinliğimizin ilerleyen saatlerinde sponsor firmalarımızın ürünleri ile fotoğraf çektik ve sonrasında da etkinlik pastamızı kestik.
Seviyorum etkinlikleri ve bir araya gelmek beni çok mutlu ediyor. Bu yüzden sık sık etkinliklere katılmaya çalışıyorum. Malum kışta geldi kendimde bir hazırlık içerisindeyim.
Arkadaşım Lerzan' a tekrar teşekkür ederim daveti için. Diğer Blogger arkadaşlarımlada bir arada olduğum için mutlu oldum. 


Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Lerzan Kara dedi ki...

geldin ve beni çooook mutlu ettin
yeni ve güzel etkinliklerde görüşmek üzere
seni görmek bana çok iyi geliyor tatlım

LEZZET TRAMVAYI dedi ki...

seninle tanıştığıma çok sevindim sevgiler :)

Yorum Gönder