24 Ekim 2016

La Roche- Posay BB Kremler

Daha önce bir çok ürününü kullandığım La Roche- posay son dönemde BB kremleri ile favorilerimin arasında. Küçük numunelerini denediğim bu ürünlere gittiğim eczanelerimde de rastlar oldum. Gerçekten başarılı BB kremlerden biri. 
Tereddüt ederek kullanmaya başladığım numune boylarının en kısa zamanda orjinal boylarını alabilirim. Bir çok BB krem denemiş biri olarak son dönemde La Roche- Posay BB krem gönlümün sultanı.
BB ya da CC kremleri hepimiz kullanıyoruz. Fakat tenimize uygun bir BB krem bulmak oldukça zor. Hemen her markanın BB, CC ve DD kremleri mevcut. En son Farmasi ait BB krem kullanıyordum. Fakat o benim cildime pek uymadı. The Balm BB krem ise zaten yine vazgeçilmezlerim arasında. Cildimde çok hassas olduğundan doğru ürünü bulmak benim için oldukça zor oluyor.
BB kremi özellikle cildimi nemlendirici olarak tercih ediyorum ama gerçekten kaliteli olan bu tarz kremleri fondöten kullanmadan makyaj yapmama yardımcı oluyor.
Durum böyle olunca benim için BB krem; güneş koruyucu, onarıcı ve bir fondöten kadar etkili olması gerekiyor. Fondöten kullananlar bilir bir tabaka varmış hissi her zaman rahatsız edicidir. Zaten BB ve diğer serilerin çıkmasının sebebi budur.
Gelelim La Roche - Posay BB kreme;

Denemeye başladığımda ilk olarak ürktüm. acaba cildimde kalıntı şeklinde durur mu diye. İki gün üst üste kullandıktan sonra anladımki bu ürün benim için ideal ürünlerden biri. Çünkü cildimde tabaka oluşturmak yerine hem cildimi nemlendirdi hem de enteresan şekilde kapatıcı görevi gördü. Her zaman cildin bir ton açığı fondöten seçilir. Fakat La Roche - Posay BB krem cilt tonunun rengini inanılmaz derecede alıyor. Önce açık tonunu denedim. Tenime tam uydu. Daha sonra Medium rengini de denedim. O hafif cildime koyu bir ton rengi vermiş olmasına rağmen benim için sonuç mükemmeldi.
Henüz yeni olan bu seriyi denemenizi şiddetle tavsiye ederim. Ciltteki kusurları kapatmada başarılı. Ben BB krem kullandıktan sonra makyajımda direk pudra uygulayarak makyajıma başlıyorum.
Gün boyu öyle peçeteye filan bulaşma yok. 

Gün sonunda temizledikten sonra cildim hala nemli oluyor.
La Roche- Posay markasına ait mineral suyu da denemeyenimiz kalmadı. Onda da harika bir etki vardı. Bir çok ürününü kullanan biri olarak La Roche- Posay yine başarılı bir ürün ile karşımıza geldi. 
Deneme boylarım bittikten sonra hemen bir tane edinmeyi düşünüyorum. Hoş denenmesi gereken bir çok ürünüm olmasına rağmen bu BB krem benim için şuanda ilk sıralarda.
Günlük olarak makyaj yaptığım için cildimde makyajdan kaynaklı herhangi bir kusur olmamasına rağmen bu tarz onarıcı BB kremler herkesin elinin altında olması gerekir diye düşünüyorum.
Hadi bakalım sizlerde bu ürünü deneyerek diğerleri ile aradaki farkı rahatlıkla anlayabilirsiniz.

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Mayıs Yağmuru dedi ki...

Güzel bir yazı güzel bir paylaşım olmuş emeklerinize sağlık La Roche Posay ın genelde yüz kremlerini kullanıyorum gayet güzel oluyor :)

Lerzan Kara dedi ki...

denemek lazım ama markanın hemen her ürününü çok sevdim ben

Yorum Gönder