2 Ekim 2016

Bu Hastalık Beni Daha Ne Kadar Bitirecek

3 gündür mikroplarla boğuşuyorum ve ne keyfim var ne de kalkıp bişey yapacak halim.
Her sene olduğu gibi bu yılda hastalığa erken yakalandık. Bağışıklık sistemimin düşük olmasından dolayı hemen hastalanıp yatak döşek yatan ben, bu yılın sezonunu erken açarak hastalar kervanına katıldım.
Son bir haftadır bir türlü yazı giremedim çünkü işlerimde acayip yoğundu. Malum ay sonu ve müşteri ödemelerini toplamak bayağı bir vakit alıyor.
İşten güçten artan kalan zaman ise hastalanmayı başarabildim. Aman siz siz olun sakın hasta olmayın. Hele grip hiç olmayın. 
Benim gibi ilaç içmeyen kişilerin tek çaresi hastahane acile gidip iğne vurulmak ya da serum taktırmak. İki kere acile gittim. İkisinde de iğne vurdular ve serum takmadılar. Halbuki serum taktırsaydım iyi gelebilirdi. Ama doktorlar inat etti. Serum takmamak için ellerinden geleni yaptılar. Sonuç mu? yine hüsran. Ben yine çok hasta.

Bir torba ilaçla geziyorum. C vitamini almak zorundayım. Bol sıvı almam gerekiyor. Birde üstüne antibiyotiğe başladım. Neydi günahım da bu illete yakalandım.
Bu mevsimde başlayan grip beni tüm sezon boyunca terketmeden vücudumda kamp kuruyor. Ateşim ara ara yükseliyor. Ardından bir terleme. Hoş terlediğimde biraz rahatlıyorum ama gelin görünki sadece bir kaç saat ayakta kalabiliyorum. 
Hasta olmayın azizim gerçekten çok kötü bir durum. Elimden düşmeyen selpak sırsıklam. Burnum bazen akıyor bazen duruyor. Enteresan şekilde bir halsizlik söz konusu. Ne kadar uyursam uyuyayım hala uykum var. 
Bu arada ilaçlarımın dışında Tabia çörek otu ve buğday ruşeym besin takviyelerine de devam ediyorum çünkü enerjiye ihtiyacım var ve çörek otuyla bağışıklığımı güçlendirmek zorundayım.
Anlayacağınız Kırık Şemsiye hasta ve ne zaman iyileşir bilinmez. Hazırlanmam gereken bir blogger etkinliğim var yakın tarihte bu yüzden çok çabuk toparlanmam gerekiyor.
Çabuk iyileşsin diye dua edin bari :)

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

şeyda nur Dincer dedi ki...

Bloğunu takibe aldım. Blogumdan da beklerim

Yorum Gönder