19 Eylül 2016

The Balm Shelter BB Krem

Yoğun geçen bir tatil oldu benim için bu tatil sezonu. Sürekli birşeylerle ilgileniyorum ve birçok şeyede vakit bulamıyorum :)
2 günlük Enez tatilinden sonra evde sere serpe yayılıp kendine bakım zamanı geldiği içinde gayet mutluyum.
Bugün makyaj çantamı boşaltırken uzun süredir kullandığım harika BB kremden sizlere bahsetmediğimi farkettim.

The Balm ürünlerini severek kullanıyoruz hepimiz ve kullanmayada devam edeceğiz gibi geliyor bana. Ben bu yaz The Balm Shelter BB kremi ile tanıştım. Tanıştığımada o kadar memnun kaldım ki bu ürünü mutlaka denemenizi istiyorum.
Öncesi

Sonrası


Yumuşak yapısı ve cildin tonuna göre uyum sağlaması çok hoşuma gitti. Bunların yanı sıra birde alerjik cildime çok iyi geldi. Normalde değiştirdiğimde hemen sivilcelenme olurdu ve uzun süre sivilceler kalırdı. The Balm Shelter kullanmaya başladığım andan itibaren sivicelenme olmadı.
Ben The Balm Shelter cildime uyguladıktan sonra hafif bir pudra kullanarak rimel ve allık uyguluyorum. Fakat tatil boyunca pudra kullanmak yerine sadece The Balm Shelter kullandım. Sadece güneş koruyucu etkisinden faydalanabilmek için.
Cildime uyumlu bir ürünü daha bulduktan sonra uzun süre benimle olacağa benziyor. Gerçekten memnun kalarak kullanıyorum. Hatta bazen kendime kızıyorum niye daha önce kullanmaya başlamadığım için. Neyseki daha fazla geç kalmadan bu ürünü de keşfetmiş oldum :)
Eğer BB krem arayışınız var ise The Balm Shelter BB krem denemenizi tavsiye ederim. Normal BB kremlerden çok farklı. Benim cildim alerjik olmasına rağmen cildimde oluşturduğu etki çok hoşuma gitti. Belki sizinde aradığınız BB kremlerden biri olabilir.

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder