11 Eylül 2016

LittleButterFlyHappyHours Blogger Etkinliği Sponsorları

4 Eylül Pazar günü sevgili LittleButterFly Sena arkadaşımız bizleri güzel bir etkinlikle Ankara' da buluşturmuştu. Her zamanki gibi harika bir etkinlik hazırlayarak birbirinden güzel ve yeni markalarla da tanışmamızı sağladı. Sponsorlarımızın her birine tekrar teşekkür ederim. 
Bütün sponsor ürünlerini kullanmak için can atıyorum diyebilirim. Gelelim sponsorlara :)

Acnecimide ürünlerini daha önce denemiş biri olarak bayağı memnun kalmıştım. Bu etkinlikte de bizleri yalnız bırakmadığı için teşekkürler :)

Aspire Drink her zamanki katılımıyla bizlerleydi. Özellikle doğal olması ve şekersiz olması diyet yapanların en çok tercih edeceği içeceklerden biri olacağını düşünüyorum. Teşekkürler Aspire Drink :)

Aubrey daha önce denemediğim bir marka. Sık sık adını duymuş olsamda denemek bir türlü mümkün olmamıştı. Teşekkürler Aubrey :)


Ayışığı Organik Sağlıklı Yaşam Ürünleri ile beslenmek isteyenler için ideal olabilir. Teşekkürler Ayışığı Organik :)

Bargello parfümlerini kullanmayan yoktur. Özellikle arabamda acil durum kokusu olarak tercih ettiğim için gerçekten memnunum. Teşekkürler Bargello :)

Bebak ürünlerini sürekli kullanıyorum. Bu yüzden yıllardır tercih ettiğim markalar arasında. Teşekkürler Bebak :)

Biotalab diğer ürünleride dahil yine evimizin baş köşesinde yer alan bir marka. Bu yüzden etkinlikte bizlerle olduğu için teşekkürler :)

Cosmed her etkinlikte mutlaka bizlerle olmaya çalışıyor. özellikle akne önleyici kremi her zaman elimin altında. Bu sefer ki DD kremi ise merak uyandırıcı. Teşekkürler Cosmed :)

Ecowell ürünlerinden toniği daha önce kullanmış biri olarak gerçekten organik cilt bakım ürünlerini tercih edenler için birebir olabilir. Teşekkürler Ecowell :)

Ekoz kozmetik kokuları her yıl farklı oluyor.Bu yılda vanilya kokuları bizi yalnız bırakmadı. Teşekkürler Ekoz Kozmetik :)



Enjoy Sun Screen güneş kremini ilk kez deneyeceğim. pek güneş kremi kullanamasam da mutlaka deneyip yorumlayacağım . Teşekkürler Enjoy Sun Screen :)


Essence ürünlerini her zaman kullanıyorum. Özellikle makyaj malzemelerine bayılıyorum. sabırsızlanıyorum bu yenileri de denemek için . Teşekkürler Essence :)

Eva Mare sıkça ismini duyduğum fakat bir türlü tanışamadığım dolgunlaştırıcı parlatıcıyı ilk denediğimde dudaklarımda oluşturduğu etki çok hoşuma gitti. Ayrıntılarını daha sonra paylaşacağım. teşekkürler Eva Mare :)

Farmasi grubunda rujları pek beğeniyor olmasam da diğer ürünleri için aynı şeyi diyemeyeceğim. Gerçekten kullanmaktan keyif aldığım bir çok ürünü mevcut. Teşekkürler Farmasi :)

Fit Nut, ben gibi pek fazla tatlı ile arası olmayanların kahvaltı seçeneği arasında olabileceğini düşünüyorum. Fıstık ezmesi Fit Nut bu tat için teşekkürler :)

Flormar yeni serisini merak ederken etkinlikte bizi yalnız bırakmaması gerçekten iyi oldu. Cildime uyabileceğini düşündüğüm seçenekleri mevcut. özellikle pudrayı denemeye sabırsızlanıyorum. Teşekkürler Flormar :)

Fruit Flower her zaman etkinliklerimizde yerini aldı. Bu yüzden yine bizlerleydi. Özellikle tatlı sürprizler yapmak isteyenlerin tek adresi diyebiliriz. Teşekkürler Fruit Flowers :)

HC Hair Care daha önce kullanıp memnun kaldığım saç ürünleri bu seferde bizleydi ve serumunu her zaman sevmişimdir. Teşekkürler HC Hair Care :)


Hepsiville ürünlerini daha önce defalarca kullandım. Bu duş köpüğünü mutlaka kullanmanızı tavsiye ederim. Çünkü gerçekten hoş kokuyor ve cildi nemlendiriyor. Teşekkürler Hepsiville :)

İnan Cam Sanat el emeği herşeye saygım var. Camın en muhteşem halleri için teşekkürler.

Sevgili Sena'nın kıyafet sponsoru olan İroni tekstil her zamanki gibi zarif çizgileri olan bir elbise ile bizlerleydi. Teşekkürler İroni Tekstil :)

Lapitak yıllardır evimizde banyo sonrası kullanılan topuk kremi. Henüz yeni bitmişken yerinin boş kalmaması iyi oldu. Teşekkürler Lapitak :)

Lesoleil şampuan hayatımıza hızla girdi ve kolay kolay çıkacak gibide değil. Özellikle tercih ettiğim şampuanlardan biri olduğu için çok memnunum. Teşekkürler Lesoleil :)

Lulusalşeyler kitap ayracı göndererek koleksiyonuma bir yenisini daha eklememi sağladı. Seviyorum kitap ayraçlarını Teşekkürler Lulusalşeyler :)

Makarna Lütfen doğal makarna ve eriştelerini her zaman tercih ediyorum. Sebzeli erişteyi denemek içinde can atarken buldum kendimi.. Teşekkürler Makarna Lütfen :)

Kış geliyor Mediwell olamadan kış geçmez :) Teşekkürler Mediwell :)



Mona Kitap ile uzun süredir çalışıyoruz. Özellikle yeni çıkan kitaplarını ilk kez okuyanlardan biri olarak bu yayınevinin ilerleyen zamanlarda herkesin evinde yer alacağını düşünüyorum. Teşekkürler Mona Kitap :)

Mr&Mrs Popcorn kış olduğunda herkesin bir patlamış mısır sevdası olur. Bende onlardan biriyim ve patlamış mısıra yeni bir soluk gelmiş. Çikolatalı ve karamelli patlamış mısır tatlarını denemenizi tavsiye ederim. Teşekkürler Mr&Mrs Popcorn :)

Mustela her annenşn ilk tercihlerinden biri. Ben genel olarak yeğenimde kullanıyorum bebek ürünlerini. Teşekkürler Mustela :)

Nihalin Pasta Butiği tamda etkinliğimize yakışır kurabiyeler ile bizlerleydi. her zaman yanımızda olduğu için teşekkürler Nihalin Pasta Butiği :)

Nivea markasını herkes mutlaka kullanmıştır. Hiç Nivea ürünüm yok diyenlerde bile birer parça ürün görmüşümdür. Yeni ürünleri ile de bizleri yalnız bırakmadılar. Teşekkürler Nivea :)

Omo kirlenmek güzeldir. Zaten evde hali hazırda Omo kullananlardanız. Özellikle çamaşırlarda kalan kokusu beni mutlu ediyor. Teşekkürler Omo :)

Pierre Cassi sezonu bizlerle açtığı için umarım bütün bir yılda onlar için verimli olur. gömleklerinin kalitesini mutlaka denemelisiniz. Teşekkürler Pierre Cassi :)

Revox artık evimizde temel ve ilk önce alınması gereken markalardan biri haline geldi. yeni çıkardığı kalıntı giderici şampuanıda ilk kez deneyenlerden biri olacağım için çok şanslıyım. daha önce bir çok ürününü kullanarak memnun kalmıştım. teşekkürler Revox :)


Senem Butique minik cüzdanları ile benim gönlümü fethetti. Teşekkürler Senem Butique :)

Selin kolonyaları yeni kokuları ile gerçekten muhteşem. Teşekkürler Selin kolonyaları :)

Sheida markasını daha önce çok duydum ama kullanmak nasip olmamıştı. Şimdilik aldığım yorumlar oldukça iyi. Deneyip mutlaka paylaşacağım teşekkürler Sheida :)


Shoko.ankara mağazasını ziyaret etme fırsatıda bulduğumdan ürünlere hayran kaldım. Etkinliğimizde bizleride yalnız bırakmadıkları için teşekkürler Shoko.ankara :)

Sosyopix karelerini her zaman seviyorum. Bu  yüzden yine ayrı bir güzellik yaptı bize. Teşekkürler Sosyopix :)

Splat diş macunlarını daha öncede denemiştim ve memnun kalmıştım. Yine bizleri yalnız bırakmadılar teşekkürler Splat :)

Tabia markasının içinde olupta benim olmamam mümkün değildi hani :) özellikle kantaronun çok iyi bir cildi yenileme özelliği olduğundan şiddetle tavsiye edilir. Teşekkürler Tabia :)

Think For Fun yaka iğnelerine bayılacaksınız. Çantaları ve elbiseleri bu yıl bu marka süsleyecek teşekkürler Think For Fun :)

Vissmate her zaman bizimle. Çamaşır sularını deneyen biri olarak silikonlu temizleyiciyide merak ettim. Teşekkürler Vissmate :)

Zuzu Toka uzun yıllar boyunca bizimle olsun. Çünkü bilekliklerimiz gerçekten çok hoştu ve arabaya astım hatta :) Teşekkürler Zuzu Toka :)

Bizleri LittleButterFlyHappyHours etkinliğimizde yalnız bırakmayan tüm firmalarımıza tekrar teşekkürler. en kısa sürede deneyip her birini paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder