13 Eylül 2016

Kedili Yaşam

Sosyal Medyada bol bol fotosunu paylaştığım Kupa kızımız 1,5 aydır bizimle. Evimize yeni gelen bu sevimli yaratık şuan evin göz bebeği. Hatta babam kızım diye severek görmeden yapamıyor diyebiliriz. Her kızım dediğinde kardeşimin efendim baba yanıtından sonra babam sana demedim tepkisi gülme sebebimiz.


Sevgili minik kızımız Persian ırklı chinchilla cinsinden. uzun süredir bu türün peşinde olan ben için Kupa sevilmesinde kim sevilsin :)
ilk geldiği günden bu yana sürekli üzerine titriyorum. hayvan alışık değil sevgi gösterilerine tuhaf geliyor onada. Eski sahibi Kupa mızı oynamıyor hareket etmiyor diye barınağa bıraktığı için trip denilince akla ilk gelecek isimlerden biri de Kupa :)
Gece uyurken ya üzerimde uyuyor ya da kafamda :) Acıktığında mırlayıp sokulmalar bir şirinlikler :) keyfini bozduğumda minik minik diş geçirmeler. Ben Kupa'ya aşık oldum. Her ne kadar uysal olsada bizim eve gelince oda kuduruklar kervanına katıldı.

Evin içerisinde hayvan olması çok ayrı bişey. Evde hayvan var diye gelmek istemeyenlere de hayret ediyorum. Hayvan insanlardan daha temiz. Bir zararı yok ve bakıma muhtaç. Kedi var evde dediğimizde suratımıza böcekmişiz gibi bakan insanlardan nefret ediyorum. insanlardan daha anlayışlı olan hayvanlar neden bu tip insanları görür görmez sevmeyip tırmıklayıp dişlediğini daha iyi anlıyorum.
Kupa kızımız günün çoğunu uyuyarak geçiriyor. Bunun dışında birde mama beğenmeme huylarımız var. Odamda koca bir çekmece Kupa hanımın eşyalarıyla dolu. İlk geldiği günlerde hasta olduğundan bir sürü ilacı vardı. Bu arada o hasta olduğu dönemde başında ağladığımı bilirim. Gece kalkıp onun için dua edip öyle uyuyordum. neyseki o günler geride kaldı ve kızım şimdi biraz daha sağlıklı. Tabi mama yemediğinde keyifsiz olduğunda hemen elim ayağım birbirine dolanıyor. Ona çözümümüz haşlanmış tavuk.

Kupa mama yemediğinde ve bir köşede öylece tüm gün yattığında hemen tavuk haşlıyorum ve yediğinde morali düzeliyor ve kendini toparlıyor.
Şunu söyleyebilirimki evde bir hayvanın olması kadar keyfili hiç bir şey yok. Ona sarıldığımda ona sahip olmanın mutluluğu dolduruyor içimi. Çok seviyorum ne yapalım :)
İlerleyen zamanlarda bol bol ne mamalar aldık ne denedik neler uyguladık paylaşıyor olacağım :)

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Lerzan Kara dedi ki...

kediler sahiplerine benziyor zamanla
o garip garip bakanlara ben kapımı kapattım sana da tavsiye ederim :))

Yorum Gönder