18 Eylül 2016

Hepsiville Banyo Köpüğü

Kokulara zaafım her zaman üst seviyede :) Nedense herşeyim mis mis koksun havasındayım. Evden çıkarken üzerime boşalttığım parfüm şişesinin haddi hesabı yok. Arabada torpidoda bile parfümüm var :)
Duş jelini herkes kullanıyor. eskisi gibi kalıp sabunlar duş esnasında tercih edilmiyor. Aslına bakarsanız bende duş jeli kullanıyordum ve son 10 gündür Hepsiville banyo köpüğüne sarmış durumdayım :)
Kokusu ve ürünün sıktıktan sonraki köpürmesi beni benden alıyor. Bende Egzotik ve okyanus kokusu vardı. Egzotik kokusu ile başladım kullanmaya ve bundan sonrada kullanmaya devam edeceğim. Çünkü duş jellerinden daha kullanışlı.

Duş jellerine life alırken fazla gelebiliyordu. Hepsiville banyo köpüğünde ise sıktığınız kadar köpürme oluyor. İnstagramda paylaştığım videoda aslında görebilirsiniz. Ben bu banyo köpüğüyle tanıştıktan sonra sanırım duş jellerini bir süreliğine rafa kaldıracağım. Life sıktıktan sonra köpürmesi çok eğlenceli. Bunun yanı sıra kokusundaki hafiflik gerçekten çok hoş.

Hepsiville banyo köpüğünü kullandıktan sonra cildimde hafif yumuşaklık etkisi oluyor. Köpük yapısı yumuşak olduğundan cildimde bu etkiyi de yaratıyor olabilir. Babamın traş köpüklerini bayağı severdim. Bu banyo köpüğüde aynı babamın traş köpükleri gibi :)
Cilde verdiği nem sayesinde ve teninizde kalan hafif koku hoşunuza gidebilir.
Denedikten sonra seveceğiniz ürünlerden biri olduğunu düşünüyorum. internet üzerinden satın alabilirsiniz. Açıkçası normal kozmetik marketlerde ben denk gelmedim. Farklı koku seçenekleride mevcut.
Hadi bakalım bu ürünü mutlaka deneyin derim :)

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder