16 Eylül 2016

Hayatınızdan Uzak Tutmanız Gereken İnsan Tipleri

Hepimiz hayatlarımızda tecrübeler ile doluyuz. İster aile, ister akraba, ister arkadaş,ister sevgili ya da ister iş yaşamı olsun her birinde ayrı tecrübeler dolu oluyor. Birinden biri eksik olduğunda diğerlerini de etkiliyor. Domino taşı misali gibi gelir hep bana.
Bugüne kadar hayatımda çok iyi arkadaşlarım oldu. Her biriyle de sürekli iletişim halinde oldum. Ailem gayet mutlu :) Herhangi bir pürüz olduğunda hep birlikte halledebiliyoruz. İş hayatımda gereğinden fazla heyecanlı ve mutlu :) Sevdiğim bir işi yapmak bana çok büyük keyif veriyor.
Yaşadıklarımdan derslerimi çıkardım ve yaşayamadıklarımdayım ben şuanda. Şuan hayatımda olan hiçbir şeyi kaybetmek istemiyorum. Ailemi, arkadaşlarımı, işimi heee bide minik kızım Kupa'yı.
Uzun süredir hayatımda temizlik yapıyorum. O böyle bildiğiniz elinde toz bezi makinede perdeler şeklinde değil. Ağır bir temizlik ruhumda ve çevremde. 
Yaşadıkça hayatımın içerisinde tutmamam gereken insanları yanılarak ve deneyerek buldum. Bazen denemeye bile gerek kalmadı bazense gerçekten doğruyu görmek için uzun zaman ayırdığım oldu.
Kendimi yenilemeyi çok severim. Bunu her şekilde etrafıma yansıtıyorum. Son dönemlerde hayatımda uzak tuttuğum insanlar ise NANKÖRLER.......
Evet özellikle büyük harfle belirttim. Sizlerede tavsiyem özellikle hayatınızdan Nankör insanları çıkarın. Hemde ardınıza bile bakmadan çıkarın. Ben yaptığım için pişman değilim. Pişmanda olmayacağım.


Yüzünüze gülüp utanmadan bir şekilde diyalog kurup sonrada yüzsüzlüğü kendileri yapmamış gibi kendi kendilerine tavır alan insanların hepsini çıkardım hayatımdan. 
Hayatınızdan uzak tutmanız gereken insan tiplerine baktığınızda ilk kişiler her zaman NANKÖRLER olsun.
Hayat her ne kadar kısa olursa olsun yaşanmaya değer. Üç beş nankör ve kendini bilmez için asla hayatımın rayını değiştirmem. Nankörlüğün en büyük acısı verdiğiniz önemin farkına varmaksızın arkanızdan iş çevirmeye kalkmaları oluyor. Bunlar için üzülmüyorum artık. Hayatımdan attığım insanlara yinede selam olsun :) 
Bence gidip kendi çöplüklerinde oynamalılar. Bakıyorum da aslında hayatımda kaybım yok. Eğlenmeye devam ediyorum. Gülüyorum, geziyorum aslına bakarsak onlarsız daha mutlu oluyorum :)
Eh hayatınıza reset zamanı geldiyse hiç acımayın resetleyin kazanan siz olursunuz.

Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Filiz Şahin dedi ki...

Arkadan iş çevirmek çağın hastalığı oldu galiba.

Esra Hanedan dedi ki...

maalesef ki öyle canım :/

Yorum Gönder