15 Eylül 2016

Hacimli Saçlar İçin Yves Rocher Saç Spreyleri

İnce telli saçlara sahip olduğum için saç şekillendirme konusu benim için her zaman zorlu bir iş oldu. Kuaföre gittiğimde kolaylıkla şekil verilen saçlar kısa bir süre içinde sönerek hacimsiz bir görünüme sahip oluyor. Hacimsiz ve sönük saçlarım şeklini koruyamadığı için kendimi kötü hissediyordum. Bunun için çok sayıda saç bakım ürünü denedim ancak hiçbirinden istediğim sonuçları alamadım. Kısa bir süre önce bir arkadaşımın tavsiyesi ile Yves Rocher saç spreyleri kategorisine bir göz attım ve burada İnce Telli Saçlar için Hacim Veren Saç Spreyi ürününü gördüm. Daha önce de Yves Rocher’in bazı saç bakım ürünlerini kullanıp memnun kaldığım için bu spreyi de hemen aldım. Bu saç spreyini satın almada beni en çok etkileyen özelliklerden biri formülünde %92’den fazla doğal içeriğe sahip olması oldu. Saçlarımda doğal ürünler uygulamak konusunda hassas olduğum için bir saç spreyinin bu kadar doğal materyalden meydana gelmiş olması benim için çok önemliydi.

Yves Rocher İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Saç Spreyi kullanım talimatlarında hem ıslak hem de kuru saçlarımda uygulayabileceğim yazdığı için ben ilk olarak kuru saçlarımda denemeyi tercih ettim. Ortaya çıkan sonuç benim için son derece memnun edici oldu. Kuru saçlarım bu sprey sayesinde kolaylıkla şekil aldı ve fön çekmeden dışarı çıkabileceğim bir forma büründü. Özellikle aceleyle işe gideceğim sabahlarda bu ürün benim için hayat kurtarıcı oldu. Üstelik saç şeklim de gün boyu kalıcıydı.

Bir sonraki denemem ıslak saça uygulama şeklinde oldu. Saçlarımı duruladıktan sonra spreyi baş aşağı şekilde köklerden başlayarak sıktım ve sonrasında hacim vererek kuruttum. Saçlarım anında hiç olmadığı kadar hacimli, parlak ve sağlıklı bir görünüm kazandı. Üstelik nemli havanın olduğu bir günde bile saçlarım akşama kadar şeklini korudu ve hacmini kaybetmedi. Siz de ince telli saçlarınıza şekil verememe probleminden yakınıyorsanız ve saçlarınıza hacim kazandıracak bir saç spreyi arayışındaysanız Yves Rocher İnce Telli Saçlar İçin Hacim Veren Saç Spreyini deneyebilir, sonuca kendi gözlerinizle şahit olabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder