21 Eylül 2016

Amway Hand Series Krem

Henüz çantamda yerini yeni almış bir el kremi olan Amway markasına ait bu el kremi sürüldükten sonra elimde bıraktığı kadifemsi yapı oldukça hoşuma gitti.
Ben sürekli kremlerle iç içe olduğumdan ve koku meraklısı olduğumdan seçici biriyim. Özellikle yaz aylarında hafif kokuları tercih ediyorum. 

Eller yaşımızı en çok belli eden organlarımız. Bunun yanı sıra iş hayatında olunca sürekli bakımlı olmak zorunla kalabiliyorsunuz. ilk kez denediğim Amway el kremi içeriğindeki E vitamini sayesinde hayatıma girdi. Yaz aylarında benim gibi hafif kokulara yer verenler için ideal olabilecek bir el kremi. Çünkü koku çok fazla yok. Rahatsız edici olmadığından çantaya attığım bu el kremim sürekli benle beraber. Aklıma geldikçe krem kullanıyorum. Gün boyu sürekli ellerim güneş görüyor. Yetmezmiş gibi tabiki çalışırken ellerim sürekli yıkanıyor. Ellerin nem dengesini koruyabilmek ve yaşımıda biraz daha geriye atabilmek için kremler benim kurtarıcım.

Amway markasının bütün ürünlerini seviyorum aslında ama bu ürünü kullanmak henüz yeniz nasip oldu. Kullandığım için pişman değilim ama kış aylarında yeterli gelebileceğini düşünmüyorum.
Bazı kremler sürüldükten sonra cilt tarafından emilmiyor. Elinizden kir çıkıyormuş gibi bir yapısı oluyor. Fakat bu kremde böyle bir sorunla karşılaşmadım. Cildim kremi çok çabuk emiyor ve yağlı bir histe bırakmıyor. İçerdiği E vitamini cilt dokusunu besliyor. 
Ben ellerime oldukça fazla önem veriyorum. Tırnaklarım her zaman uzun ve gösterişti. Bu kremi kullanırken ayrıca tırnaklarıma da bakım yaptığını kullandıkça anladım. Zaten güçlü bir yapıya sahip olan tırnaklarım kremin etkisiyle biraz daha güçlendi diyebilirim.
Kullandığınız el kremleri dışında bu kremede yer verebilirsiniz. Yapısı mutlaka sizinde hoşunuza gidecektir.

Bu içerikteki yazı ve görseller Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder