1 Ağustos 2016

Tabia Çörek Otu Kapsülü Tamamıyla Bir Kurtarıcı

Bir kurtarıcıdan bahsetmek istesem nasıl olur? 
Son bir aydır aksatmadan kullandığım Tabia Çörek Otu kapsülü bu zamana kadar neredeydin? Onca sıkıntıyı derdi çekerken nerelerde gizli saklı kaldın.
Kendi işimden dolayı ürünü bilmemin yanı sıra gerçekten sizlerinde faydasını göreceğinizden emin olduğum bir ürüne yer vermek istiyorum.
Açıkçası sizde benim gibi besin takviyelerine karşı önyargılıysanız tüm yargıları bir yana bırakıp bu besin takviyesine hayatınızda yer vermenizi isterim.
Öncelikle şunu belirtmeliyimki bitkisel takviyeler eğer gerçekten doğal üretildiyse tüm insan vücuduna faydalı olabilmekte.
Tabia Çörek Otu Yağı benim bu yaz tam bir kurtarıcım oldu. Neden derseniz? ben cilt olarak çok hassas ve güneş alerjisi hat safhada olan biriyim. Her yazın başlayan korkum olan güneş alerjim beni derbeder ediyordu. Cildimde kaşıntıların yanı sıra egzama tarzı soyulmalar ve yer yer kanamalar oluyordu. Bunun yanı sıra güneşe çıktığımda alerjiden kaynaklı kaşıntılara bir dur diyemiyordum. O kadar çok sıkıntı çektimki bu yüzden kendimi resmen parçalıyordum kaşınacağım diye. Ne bir güneş koruyucu nede ilaç fayda etmiyordu. Belki aranızda güneş alerjisi olanlar vardır ve bunun ne demek olduğunu anlayabiliyordur. Ben bu sorundan dolayı güneşe çıkmaya korkuyordum. 

Cildimin sanki bir hastalığım varmış gibi tepki vermesi beni mahvediyordu. Neyseki bu yaz sorunun çözümünü buldum. Tabia Çörek Otu Yağı kapsülü benim gerçekten kurtarıcım oldu.
Besin takviyesini sabah ve akşam olmak üzere 500 mg şeklinde almaya başladım. İlk gün biraz korkum oldu güneşe çıktığımda acaba yine aynı olur mu diye ama son üç günün sonunda sürekli güneşe kalmış olmama rağmen hiçbir kaşıntı ya da kabarma olmadı. Bende bir ay düzenli olarak devam ettim. Hatta çörek otu kapsülünü almadığım zamanlar oluyordu. Gün içerisinde eğer sabahtan almayı unuttuysam öğlene doğru kaşıntı başlıyordu. Öğlen yuttuğumda kaşıntı geçiyordu ve cildimde herhangi bir sorun olmuyordu. Güneş alerjisinin sıkıntısını yaşayan biri olarak şimdi güneş alerjisi olan herkese mutlaka öneriyorum. 
Tabia çörek otu yağı kapsülü güneş alerjisi olanların dışında aslında takviye ihtiyacı olan herkesin kullanması gereken bir ürün. Bana güneş alerjimin dışında o tarifsiz tatlı krizlerimi önlemesi çok hoşuma gitti. Şöyleki ben çikolata manyağıyım bu süre içerisinde herhangi bir tatlı krizine ya da çikolata krizine girmedim. Çünkü insülin direncini dengeleyen çörek otu kapsülü hem tokluk hissi verdi hemde kan şekerimin düşmesini engelleyerek tatlı krizleriyle başetmemi sağladı.
Size önerebileceğim en iyi besin takviyelerinden biri olan Tabia Çörek Otu Kapsülü çantanızda mutlaka olsun derim. Şeker hastaları bu besin takviyesini kullanmaya başladığında şekerinin dengelendiğini ve yüksek şekerin ise düştüğünü görecektir. 
Bağışıklık sistemini güçlendiren çörek otu kapsülü kışın hastalanmanıza da engel olacaktır. 
Birebir deneyimleyerek tam not verdiğim Tabia Çörek Otu Yağı kapsülünü eczanelerden rahatlıkla isteyebilirsiniz. Sonraki günlerde Tabia ürünlerine sıkça yer vermek istiyorum ve bilinen bitkisel yağlardan farklarının neler olduğundan da bahsetmek istiyorum.

Bu içerikteki yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder