22 Ağustos 2016

İstanbul Forum Sea Life Akvaryum Ziyareti

Geçtiğimiz hafta pazar günü nereye gitsek diye kendimizi oraya buraya atarken İstanbul Forum ' da yer alan Sea Life Akvaryum' a ayak bastık :)
Her hafta farklı bir yerlerde olmayı her zaman sevmişimdir. Sea Life uzun süredir aklımdaydı ama bir türlü gitmek nasip olmamıştı. Bu arada sürekli Forum avm ye gitmeme rağmen belkide zaman ayırmadım.

Daha önce böyle büyük akvaryumlara gitmiştim fakat Sea Life içerisinde yer alan Vatoz ve Köpek Balıklarını merak ediyordum. Bunun yanı sıra akvaryum tünelinide merak ediyordum.
Neyse ki gittik gördük :)

Çeşitli sualtı canlılarının yer aldığı bu dev akvaryum gerçekten büyük küçük herkesin gidip görmesi gereken yerlerden biri. Bu arada turist ilgisi de oldukça fazla. Akvaryuma girdiğimde kendimi turist sandım. Yerliden çok yabancı ziyaretçi daha fazlaydı. Sanırım bizim anne ve babalar hala çocuklara bu tarz yerleri göstermiyorlar. Ebeveynlere tavsiye ediyorum Sea Life gezisi.

Birbirinden farklı su altı canlıları renkleri ve yapılarıyla oldukça dikkatinizi çekecektir. Vatoz balıklarının aslında köpek balıklarından üreyerek farklı bir ırk oluşturduklarını da burada öğrenmiş oldum. Köpek balıkları ve vatozlar aynı alan içerisinde yer alıyorlar. Yassı köpek balığı gibi düşünebilirsiniz vatoz balıklarının. Bunun yanı sıra özellikle tünele girdiğinizde dev köpek balığının tepenizden geçiyor olması farklı bir heyecan yaratıyor.

Kayıp balık Nemolar, enteresan yapıdaki canlılar bir de kaplumbağaları görmek gerçekten keyifliydi. Hafta sonunuzu çocuklarla beraber geçirebileceğiniz adresler biri olan Sea Life ailece yapılabilecek bir etkinliklerden biri. Çocukların yeni su altı canlılarını öğrenmesi sizi bile heyecanlandırabilir :)

Okyanusun en dibinde yer alan bu canlıları bir de Sea Life Akvaryumda görmeyi deneyin. Çocuklar için etkinlik alanları da içeride mevcut. Yıllık üyelik fırsatlarından yararlanarak sizlerde bu akvaryumun tadını çıkarabilirsiniz.
Ben Sea Life gezimde gerçekten keyif aldım. Özellikle balıkların ve su altı canlılarının renklerine bayıldım :)
Ağustos ayı sonuna kadar geçerli olan indirimli yıllık üyelik fırsatından mutlaka yararlanmanızı tavsiye ederim. Yıl içerisinde akvaryumda bulunan canlıların arasına sürekli yenileri ekleniyor. Yıllık üyelik ile beraber eklenen balıkları ve diğer canlıları ilk kez görme fırsatını yakalamış olursunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder