28 Ağustos 2016

Çok Uzaklardan Bir Yazar Murad Ertaylan '' Kim O? ''

Uzun süredir yine işlerin yoğunluğundan dolayı bir türlü kitap okumaya fırsat bulamıyordum. Kopuk kopuk konulardan uzaklaşacağıma kısa hikayelerin yer aldığı bir kitabı okumayı tercih ettim. Murad Ertaylan, Kim O? isimli kitabını iki saat gibi kısa bir sürede bitirdim.
Kitabın içerisinde yer alan kısa hikayeleri okudukça hiç bitmesin istedim. Yazarımız kıtalar arasından bizlere ulaşmaya çalışıyor. Çok uzaklarda yazılan bu kitap aslında maneviyat yüklü diyebilirim.
Ülkemizde henüz kitap okuma oranı bu kadar düşükken yazar Murad Ertaylan bizleri yinede düşünüyor.

Kim O? isimli bu kitabın içerisinde kısa hikayelere yer verilmiş. Kitap bittiğinde son sayfayı çevirdiğimde üzüldüm. Çünkü hikayelerin devam etmesini istedim. Akıcı bir dille yazılan bu eser kitaplığınızda olmalı. içindeki hikayeler mutlaka bir tanıdığınızı tasfir edecektir.
Ben kitabı çok keyif aldım. 16 hikayeninde kendine has bir kurgusu var. Normalde bu tarz kitapları pek okumam. Ben genel olarak macera kitaplarına yer veririm kitaplığımda. Fakat yazara ve eserine yer vermem gerektiğini düşündüm.
İnternet üzerinden kitabı rahatlıkla temin edebilirsiniz. Ben bildiğiniz gibi pek kitap içeriklerine yer vermem. Büyüsü kaçıyormuş gibi gelir. Bu yüzden okumanızı tavsiye edeceğim kitaplardan biri daha olduğunu belirtmeliyim.

Yazar Murad Ertaylan okuduğum hikayelerine ve eşsiz yüreğine teşekkür ederim. Dünyanın farklı bir köşesinden bizlere ulaşması kitabın benim için maneviyatını arttırıyor. Umarım ilerleyen yıllarda farklı öyküleri de kaleme alarak okumamızı sağlar.

2 yorum:

Şafak KaradenizKilimcigöldelioğlu dedi ki...

Kitap kapağı ve ismi bende sanki korku yada gerilim türü olduğu izlenimini verdi. Peki öyle mi? Biraz tiyo ver :) Öneri için teşekkürler

Esra Hanedan dedi ki...

gerilimle alakası yok ama hikayeler gerçekten güzel:)

Yorum Gönder