16 Temmuz 2016

Ben Şimdi Vatan Haini miyim?

Tarih 15 Temmuz 2016.......
Tarih kitaplarına geçecek olan Darbe Girişimi.
Yüreğim her şekilde yanıyor. Tv başında geçen saatlerin haddi hesabı yok. Minarelerden sürekli sela ve ezan sesleri yükseliyor, kornalar susmuyor, bombalar atılıyor, araçlar yakılıyor.
Darbe destekçisi değilim Ben tamamen Türk askerine el kaldıranlara kin doluyum.
Türk askerine el kaldırmak nedir? Her ne olursa olsun benim toprağımda beni ve vatanımı korumak için görev başında olan askerime kalkan eller kırılsın. Canım yanıyor. Niye mi?
20 yaşındaki çocuklara, askerlerimize yapılan zulme canım acıyor. Zamanında Polisin itibarını kaybetmeyi başarabilen bu rejimin şimdi Türk askerinin itibarını yerle bir etmesine canım acıyor.
Benim askerime ben hesap sorarım, ben kızarım, ben bağırırım ama elin vatan hainleri vatanını terkedip gelmiş hiçbir mahlukat benim Türk askerimin üniformasındaki düğmesine dahi dokunamaz.
Halk sokakta ve bu halk yurdumun gencecik askerlerini linç ediyor. Başını kesiyor, tekmeliyor, kanını akıtıyor, acımadan vuruyor, belinden kayışını çıkartıp askerimin bedenine acımadan vuruyor. 
Bir filmin içindeymişim gibi. Nerde görülmüş halkın askerine el kaldırdığı. Ben buna karşıyım. Bir avuç sakalıyla sokağa dökülüp benim askerimi tekmeliyor. Elleriniz ayaklarınız kırılsın. Benim askerime kalkan elleriniz kopsun ayaklarınız kopsun.
Canım acıyor askerimin düştüğü durumu izlemekten.
Ne olur biraz duyarlı olun. 20 yaşındaki çocuklara saldırıp kininizi askerime ödetmeyin. Bir şeyden haberi olmadan sadece verilen emri yerine getiren o masum çocuklara el uzatmayın. Canlarını acıtmayın. Yüreğim yanıyor resmen... Tırnaklarım avucumun içine geçti. Küçücük çocuklara bedel ödetmeyin.
-'' Abi söyle çekmesinler taş atmasınlar annem izliyor görmesin'' diyen askerime kalkan eller kopsun.....
Onlar bizim çocuklarımız bizim askerimiz. Ne olur çocuklarımıza dokunmayın. Onlar suçsuz. Ne kadar çok korkuyorlar hiç mi görmüyorsunuz? Bir kurgunun piyonu sadece. Emin olun bu ülkenin tek bir karışına bile canını vermeye hazır olan bu çocuklar sizden daha çok demokrasi hakediyor.
Sırf askere el kaldırmayın dediğim için vatan haini olursam varsın olayım. Ama Türk askerine el kalkmayacağını öğrendim ben. Askerimin itibarını hiçe sayan bu milletinde bu kadar kör olmasına kızgınım.
İstediğiniz yerde toplanın istediğiniz sloganı atın istediğiniz provokasyonu yapın ama ASKERİME dokunmayın. 
Asker demek vatan demek artık görün bunu. Darbe yapılmasına karşıyım... Bu devirde darbe kavramı olmasına karşıyım. Bunu asla destekleyemem ama ASKERİMİN akacak bir damla kanına dahi tahammülüm yok.Koşul her ne olursa olsun askere kalkan ellerin kırılması gerek.
Askerine sahip çık be güzel ülkem. O çocukları linç etmek için hiçbir sebebin yok. Onlarda sen gibi vatanın her bir toprak parçasına canını verir. 
Şimdi ne olacak her gördüğünüz askere saldıracak mısınız?
Onlarda ana baba evladı ve herşeyden habersiz emir kulu. Yapmayın lütfen... Türk Askeri ihanet etmez. Hele ki o gencecik henüz dünyadan habersiz olan Türk Askeri ihanetin ''i'' harfini bile bilmez.
Yapılan kurguya alet olan her kim varsa Allah Belasını Versin.


Bu içerikteki yazı Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Maria ile Moda dedi ki...

Hislerime tercüman oldun. Biz vatan haini olalım varsın. Ama onlar askerimi öldürüp Müslümanım diye gezmesin. Her türlü ahlaksızlığı, vicdansızlığı hatta yeri gelince hırsızlığı yapıp güzel dinimden soğutmasınlar insanları. İğreniyorum hepsinden. Keşke o askerler onlardan daha vicdansız onlardan daha hain olsaydı da hepsini tarasalardı.

Yorum Gönder