25 Temmuz 2016

Ben Hayatta Neler mi Öğrendim?

İnsanlar hayatlarında ne çok şey biriktirirler. Uzun süredir düzenli olarak yayın yapamıyorum. Hem iş hayatı hem de sosyal hayat biraz hızlı geçiyor. İş seyahati düğün dernek derken aradan biraz zaman geçmiş. Malum bir de ülke durumu.
Nereye gidiyor hayatlarımız hiç farkında değilim.
Bu sefer hayatın bana öğrettiklerine yer vermek istedim. Belkide psikolojim buna müsaittir. Aynı Nil Karahimgil gibi bir çok şeyide tecrübe edindim.
Yaşadığım süre boyunca bir çok şeyi öğreniyorum ve öğrenmeye de devam ediyorum. En basitlerinden mi başlasam yoksa şuan aklıma gelenlerden mi? Bilemedim.
Hayat sen bana ;

  • Her ne kadar insanlara güvenmeyi bıraksam da sevdiklerime daha da önemlisi ailemden başka kimseye güvenmemeyi öğrettin.
  • Hiç kimse için kendi doğrularından ve hayatından vazgeçmemeyi öğrettin.
  • Başkasına delice gelse de kafama eseni yapmamı öğrettin.
  • Bir şeylerin üzerine inanarak gidersen olabileceğini öğrettin.
  • Hayatın sürekli bir koşturmacadan ibaret olsa da kendime mutlaka zaman ayırmam gerektiğini öğrettin.
  • Birini yüreğinle sevmeyi öğrettin
  • Karşılıksız sevgilerinde olduğunu ve bunlara en iyi şekilde cevap vermeyi öğrettin.
  • Yalnız kaldığımda ayaklarımın üzerine tek başıma dik durmayı öğrettin.
  • Haksızlığa uğradığımda dimdik kendimi savunabilmeyi öğrettin.
  • Saygı ve sevginin olduğu yerde uzun yıllar boyunca aynı yerde durabilmeyi öğrettin.
  • Tüm olumsuzluklara rağmen oturup gülümsemeyi öğrettin
  • Bu benim hayatım ve ben yaşamalıyım demeyi öğrettin.
  • İnsanların içinde kötüler kadar iyileri de görmeyi öğrettin.
  • Sevgisiz hiç bir canlının yaşayamayacağını öğrettin.
Aslına bakarsanız ben hayattan o kadar çok şey öğrendimki oturup yazmaya kalksam sanırım günler yetmez. En önemlisi de hayat bana araba kullanmayı öğretti :) Belkide en büyük zevkim budur :)

Bu içerik Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

2 yorum:

Duygunun Blogu12 dedi ki...

çok güzel yazmışsın ellerine sağlık. yazdıklarının çoğunu bende öğrendim kim bilir daha bu hayatta neler yaşayıp öğreneceğiz.

Esra Hanedan dedi ki...

teşekkürler. hayat sürprizlerle dolu :)

Yorum Gönder