20 Haziran 2016

Yeni Bir İş Yeni Bir Heyecan

Yoğun bir döneme giriyorum. Hemde istediğim ve başarı elde edebileceğim bir döneme. Heyecan, sevinç, merak hepsi bir arada. 2 yıldır ben iş hayatıma ara vermiştim. Bu süre içerisinde evden çalışarak çeşitli firmaların işlerini bir arada yürüttüm. fakat anladımki ben evde durup çalışacak bir tip değilim. Bana hareket lazım. çalıştığım dönemde sürekli yoğun bir şekilde çalışıyorum. Bundan acayip keyif alıyordum. Bir gün olsun of dediğimi hatırlamam. Bu yüzden iş hayatına geri dönmeye karar verdim.
Son on beş gündür sağda solda kafama yatacak bir iş arayışına girdim. çeşitli firmalarla görüştüm. Fakat eksiklerinden dolayı sonradan vazgeçtim. Eğer kurumsal firmalarda çalışmaya alıştıysanız bu kurumsal firmaların bir altı olan firmalarda çalışmak istemiyor insan. Bende kafama göre bir yer bulana kadar sağa sola devam ettim.

Geçtiğimiz hafta içi görüştüğüm bir firmayla bayramdan sonra çalışmaya başlayabilirsiniz diye cevap alınca ve firmanın kurumsal olmamasından dolayı onu ikinci plana atıp tekrar iş güç baktım. Bunu keyifli hale getirdim diyebilirim :)
En son cuma günü farklı bir firmayla görüşme yaptım ve haziran 15 işe başlama tarihi olarak karar aldık. Evet artık evde durmak yok. Zaten sıkılmıştımda. Şuan işe başladığım firmam gerçekten kurumsal ve çalışana özen gösteren bir firma. önceki işimde bölge sorumluluğu olduğu için genel olarak bu tarz işleri tercih etmem benim mutlu olmamı sağlayacak. Ben çalışırken çok mutlu oluyorum. Malum bir de hiperaktifik olunca tüm enerjimi işe harcamam gerekiyor. Eğlenceli çalışıyorum. İnsanlarla iletişimimin her zaman güçlü olduğunu biliyorum. Bu yüzden hem kendime eğlenceli hemde keyif alabileceğim bir iş tercih ettim.
İlerleyen günlerde ürünlerden de bahsetmeye çalışacağım. Çünkü hemen kullanmaya başladım :)

Bu içerik yazı ve görseli Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

1 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

Yeni işinizde başarılar dilerim hayırlı olsun:))

Yorum Gönder