14 Haziran 2016

Doa Kozmetik Kayısı Çekirdeği Yağı

Kremler ve maskelerden sonra bu ara en çok kullandığım kayısı çekirdeği yağı bu alerji dönemimde resmen kurtarıcım oldu. Aslında daha öncede kullanıyordum fakat son bir haftadır sabah akşam uygulamalar ile cildimin nemlenmesi benim için büyük bir şans oldu.
Malum bahar geldi geçiyor bendeki cilt alerjisi tüm yaz mevsimi boyunca sürecek. öyle herşeyide kullanamadığım cildim için daha doğal ürünler tercih etmeye başladım.
Gündüz yaptığım makyajı temizledikten sonra izotonik su ile temizledikten sonrada cildime kayısı çekirdeği yağını uyguluyorum. Aslında daha önce kullandığım cilt kremimin içerisine katıyordum kayısı çekirdeği yağını. Şuanda krem içerisine katmadan direk cildime uyguluyorum.

Gece uyguladığım yağın sabah kalktığımda hala cildimde yumuşaklık etkisini gösterdiğinden dolayı gayet memnunum. Açıkçası kayısı çekirdeği yağı çeşitli kozmetiklerin içerisinde yer alıyor. Sade bir şekilde kullanıldığında da daha fazla etki gösterdiğini düşünüyorum.
Cildimde yaptığı etkiyi gerçekten çok sevdim. Bu arada cildimin toparlanmış olduğununda farkına vardım. bazı sivilce lekelerim inatçı olduğundan o lekelerimin yavaş yavaş açıldığını gözlemledim. Doğrusunu söylemek gerekirse normal kremlerden beklediğim etkilerden daha fazla olumlu sonuç aldığım için sanırım uzun süre kayısı çekirdeği yağını kullanacağım.
Cildimin hassasiyetinden ve alerjik durumundan sürekli şikayetçi olan ben için inanılmaz bir keşif oldu. Eğer kullanmaya karar verirseniz mutlaka cildinizde reaksiyon yapıp yapmayacağını test etmenizi öneririm. Çünkü bazı ciltlerde bu tarz doğal yağlar bile alerjiye sebep olabiliyor. Benim cildimde herhangi bir sorun yapmadı. Bir haftadır rahatlıkla kullanabiliyorum.
belki ilerleyen dönemlerde tekrar kremlerimin içerisine katabilirim. 
Doa Kozmetik kayısı çekirdeği yağı fiyat olarak da uygun olduğu için internet üzerinden rahatlıkla sipariş edebilirsiniz. 
Cildimin nemlenmesinde ve yenilenmesinde etkili olan kayısı çekirdeği yağı cildimde kadife bir etki yaratıyor. Kullanmak isteyenler ve düşünenler için en ideal cilt yağlarından biri benim için.

Bu içerikte yazı ve görsel Kırık Şemsiye Bloguna aittir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder